Jump to content

Karen

Members
  • Content Count

    478
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Everything posted by Karen

  1. Jeg er kjempefornøyd med adidas powerlift 2.0! De sitter godt og føles svært stabile. Jeg gikk fra et knebøysko fra BAF som var mye høyere, så det å gå over til noen lavere var både bedre for kroppen og for teknikken.
  2. Spennende Takk i lige måde! :happy:
  3. Åja, ja for når jeg tenkte meg om, så går man ikke såpass "mye" opp av kreatin, men da skjønner jeg. Det hjelper nok uansett bra med! Yes, that's the sprit! Har hørt rykter om at det har kommet så mange nye, sterke(!) løftere i Bergen, så du er et god eksempel hvertfall! Blir spennende å følge med på deg og fremgangen din Når er stevnet? Mitt er neste helg (5.okt).
  4. hahaha, så morsomt! Smigret Jeg begynte jo selv i styrkeløft i med veldig lav vekt, jeg lå jo i -47 i 1 år, og prøvde å holde vekta litt igjen også i slutten av -47-perioden, men så fant jeg fort ut at å gå opp en vektklasse kommer til å gjøre meg enda sterkere, og det har jeg virkelig erfart. Er det kreatin du har begynt på, kanskje? Går på det selv, og det bygger bra trykk Men jeg ser hvertfall at du er veldig sterk til å ha drevet med styrkeløft så kort, så jeg ser for meg heftige vekter på deg fremover, hvis du fokuserer på god trening, mat og søvn!
  5. Du må forresten også sjekke opp det med årsklasser, for det resultatet på 222.5 kg ble tatt av meg da jeg var ungdom, altså under 19 år. Man er junior fra det året man fyller 19 år til man er 23 år (så blir man senior). Med andre ord, du kommer øverst på rankingen uansett med hvilket resultat du klarer fordi det ser ut som at det ikke er registrert noen utstyrsfrie resultater som junior i vektklasse -43, -47 eller -52 kg (ENDA )
  6. Den resultatet er satt av meg! hihi Skal delta på et nytt utstyrsfritt stevne nå snart selv, merker at kroppen min hadde godt av å gå opp litt i vekt, så jeg har økt betraktelig siden det resultatet ble satt for litt over 1 år siden Regner med å få et sammenlagt resultat på 270-ish i -52 nå. Lykke til når din konkurranse er!
  7. Kom innom! Og hvis du vil se litt drakttrening, så skal jeg det i markløft på torsdag
  8. Tights på gutter blir jeg faktisk klein av å se på, unnskyld tightsbrukere!!
  9. Skinny girls look good in clothes, fit girls look good naked ;)

  10. Trener meg opp mot RM i styrkeløft

  11. Trener meg opp mot NM i styrkeløft

  12. Norgesrekord i knebøy, benkpress og markløft i vektklasse <47!

  13. norgesrekord i benkpress!

  14. Okei, ja, Takk! Da prøver jeg på det. Men mente du da å satse på å gå ned litt med PSMF, og det resterende med væskestopp?
  15. Takk for raskt svar! Ja, det er også en mulighet, men stevnestart er kun to timer etter innveiing, har det noe ekstremt å si for prestasjonen min?
  16. Hei, jeg skal gå ned halvannen kg før et stevne neste uke. Skal begynne på PSMF, men ser her at man skal ha proteininntak i forhold til målvekten, men har det noe å si om proteininntaket er høyere? Jeg veier 48 kg, har en forbrenning på 1848, og har tenkt å ligge på 840. Kommer innenfor dette selv med for mye proteiner, har det noe å si da? Takk:)
  17. Gratulerer med dagen, Norge!

  18. pain is only weakness leaving your body

  19. etter trening bruker jeg å ta en proteinshake, også spiser jeg et godt, varmt måltid. Det er jo selvfølgelig noe som er bedre enn annet I dag skal jeg ha kylling!! YUMMIE
  20. Does running late count as exercise?

  21. Karen

    Dagens Glade

    Vet ikke hva av motivasjon dette hjelper for, men hørte hvertfall noe utrolig morsomt da jeg trente i stad! Her sitter det da en mann, utrolig svær type, utrolig sterk og kunne nesten virke som han hadde like mye peiling i forhold til hvor stor han var, men så overhører jeg han si til sidemannen sin: "Visste du at hvis man bare trener f.eks høyre ben, så jobber kroppen samtidig med å balansere dette, så venstre benet blir også like trent da! Det er bare sånn kroppen er bygd opp. Så hvis du føler deg lat en dag, kan du jo ta høyrearmen på mandag, tirsdag og onsdag og venstrearmen på torsdag, fredag og lørdag så blir du dobbelt så sterk! Dette er faktisk vitenskapelig bevist. Ikke verst, eller hva?" En liten del av meg døde innvendig....
  22. Skal delta på styrkeløftstevne fredag 13.april i Bjølsenhallen! :D

    1. Show previous comments  2 more
    2. Karen

      Karen

      Takker! :) Prøvde meg på -47, men havner nok mest sannsynelig på -52 noe som er litt kjedelig siden jeg veier 48, men men! :)

    3. Tuba

      Tuba

      Stalltips, svisker og kruttsterk kaffe. Gammelt styrkeløfttriks. Det renser opp i systemet.

    4. Karen

      Karen

      nice, takk for tips! Da vet jeg hvertfall det til neste gang :D

×
×
  • Create New...