Jump to content

Monica7

Members
  • Content Count

    123
  • Joined

  • Last visited

  1. Monica7

    Ukas tilbud

    På rimi har de sommertilbud nå, man kan få mange varer til 50% rabatt, bare man kjøper mange nok av de. Jeg fikk fyllt opp fryseren med salma laks, hamburgere, karbonadedeig og frosne bær. Ellers mye pålegg, kylling og mye annet.
  2. Monica7

    Iskaffe zero?

    Smaker grusomt. Jeg klarte ikke å drikke opp. Og jeg elsker iskaffe. Da får jeg bare lage min egen, eller kjøpe den med sukker.
  3. Da jeg gikk på idrettslinja på videregående, var våres standardlunsj etter 3 timer gym alltid baguette, sjokolade og banan. Proteiner var det ingen av oss som tenkte på. Karbohydrater var vi derimot veldig flinke til å få i oss.
  4. Her har den siste uken vært elendig, men jeg vet jeg henter meg inn igjen om 1 døgn. For i dag har jeg min 6 eksamen denne våren, og hatt de 3 siste denne uken, altså 3 på 3 dager. Skal ha naturfag i ettermiddag. Trening har det blitt null av, jeg stresser så fælt med eksamen, så har gått rundt med vondt i hele kroppen, i dag er jeg så utslitt at jeg vet ikke hvem jeg er omtrent. Men fra og med i morgen har jeg 2,5 mnd ferie. Den skal brukes til trening, oppussing, sunn mat og barna mine.
  5. Laks Kyllingfilet Chillie Havregryn Kesam Brokkoli Paprika Cherry tomat Bringebær Avocado
  6. Her har jeg vært en uke i Mallorca, og gikk ned i vekt. Kjenner at det med at rutiner er inne, hjelper så utrolig mye. Slet jo med å finne mat som faktisk var god mat. For nå har jeg jo rutiner hjemme på å lage god, sunn, ren mat. Kom hjem i natt, og har storkost meg med sunn god mat. Min store kamp kommer den dagen jeg skal holde vekten min. Det har jeg funnet ut før at ikke er så enkelt.
  7. Kjenner veldig godt igjen det med å ikke se at man er slank. Veide 58 kg for 5 år siden. Og de neste 2 årene ca 64 kg. Finnes nesten ingen bilder av meg. Og selv mente jeg at jeg var jo bare feit. Håper bare hode kan være med denne gangen. Jeg skal i hvert fall ta masse bilder av meg når jeg kommer under 65 kg. Kanskje det hjelper å se det på bilder.
  8. Iskaffen gleder jeg meg til og. Har ikke drukket iskaffe på evigheter, da jeg synes det blir for mye sukker.
  9. 1 knekkebrød med fløtemysost, 1 seifilet og en kaffe latte. Ikke normal frokost, er bare skapene mine som er litt tomme. Så må på butikken i dag.
  10. Her har jeg gått ned 500 g siste uken. Men er fornøyd, gjør ingenting at det går sakte, bare det går ned. Mine fallgruver er sukker, så derfor spiser jeg ikke det. Er ikke nazi da, spiser mat med tilsatt sukker, bare ikke for mye. Men godis, kaker, is og sånn er forbudt. Men jeg finner alternative ting å kose meg med iblandt, som sukkerfri sjokolade, fruktsalat og krem. For dette overspiser jeg ikke. Klarer fint å bare ta litt. Men får jeg godis, så er løpet kjørt, da må jeg ha bare mer og mer, og det kan fortsette i uker. Og nå begynner det å bli lettere. Jeg må bli flinkere til å trene. Bruker eksamener og alt som ellers skjer i livet som unnskyldninger. Men denne uken har jeg vært litt flinkere.
  11. Jeg tåler ikke egg, og bruker derfor banan istedenfor i pannekaker og lignende.
  12. Jeg vet jeg er allergisk mot hvete, egg og nøtter. Dette påvist med blodprøver hos lege. Men tror det er mer allergier, så lurer på om jeg skulle prøve å spise veldig rent en periode. Passer bare litt dårlig nå, med flere eksamener og en sydentur. Kanskje ta det etter det. Da jeg baker bruker jeg ofte banan istedenfor egg. Men jeg elsker virkelig egg, så jeg spiser det iblandt. Og det idiotiske, i syden kan jeg spise store mengder egg, ingen reaksjon, i Norge oppblåst mage og lette smerter.
  13. Har hatt en kroppsscanning jeg og, den viste bmr på 1350. Så jeg ligger på ca 1300 nå som det er lite trening. Men trener jeg så øker jeg.

Artikler fra forsiden

×
×
  • Create New...