Gå til innhold

Ukjent123

Medlemmer
  • Innholdsteller

    177
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Du får ei kjempestor stjerne i boka mi i alle fall Hatt akkurat samme oppveksten selv med pc fra jeg var 6/7, pokemon på gameboy, nintendo 64 og nå i senere tid playstation/xbox
  2. Hallaisen! Har aaaaaaaalt for mange konsoller i hus Går for det meste i COD på xbox - XBL: Canulus stalk and rape
  3. Utrolig bra skrevet! Står i stor respekt til deg! For meg selv har jeg ikke direkte vært så nært kanten på toget, men jeg har likevel måtte "karre" meg på plass igjen. Nå i det siste så har jeg begynte å smått velge tilbake litt av det gamle med forandringer og har begynt å "leve" mer selv om jeg lever sunt osv. Utrolig god motivasjon å lese dette
  4. Ja, akkurat nå så går det jo i 3x dager med styrke og 2x dager med kampsport. Om jeg legger opp "hard trening 6-7" så ender jeg på ca 3192 inn og på moderat 3-5, 2800 inn. Har valgt å legge meg under med ca 500-800 kcal for å forbrenne litt uten å tape for mye. Treningssyklusen blir jo fort 4 timer kampsport og 3-5 timer styrke med en eventuell kardioøkt på lørdag/søndag for å holde kondisen på topp.
  5. Allright, så hvis jeg vil nulle det så legger jeg til forbruket jeg hadde på trening på dagskosten. Altså f.eks 2400 inntak- 450 forbruk +450 kompansering. Eller er jeg fremdeles helt på bærtur?
  6. Hei! Dette er sikkert tatt opp 450 ganger før, men lat som jeg er så spør jeg igjen. Skal man trekke av kalorier forbrent på total kcal pr.dag når man har hatt kardio, eller (je dette høres dumt ut) skal man la det være for å havne i minus? Si at jeg trener kardio for å holde formen, men ikke vil forbrenne mer. Skal jeg da ta dagens XXXX inntak og trekke av XXX forbrent for så å legge på det jeg mangler og havne i null. Eller skal jeg ta det jeg forbrant og la det stå for seg selv og holde en strikt kost som jeg alltid gjør? Håper dere skjønner dette og har ett svar for en lettere
  7. Hadde spist mer om jeg ikke hadde vært på "diett" ... Hender seg det går i det dobbelte med melk og banan i tillegg noms
  8. Bruker ca 60G i hver "servering" selv ... Holder meg gående ett par timer
  9. Havrevafler <3 Stekes kvelden før, serveres kald med mager gulost. Funker fjell
  10. Easy ... 60G gryn i bollen, sukrin og kanel og varmtvann fra krana. Done deal. La det svelle litt, smaker helt åkei
  11. Du ikke klarer å ta en "ren" fridag og ender opp med en form for treningsform, eller om det som betyr mest for deg i ny by/plass er treningstilbud (been there)
  12. Det å herde kroppsdeler er jo så som så, men basert på egen erfaring så er du såpass fokusert at når du får deg en trøkk i kamp så registrer du ikke smerten. Mye vondere på trening å bli slått/sparka på enn i kamp. Men for all del, det å herde kroppsdeler som fingre og tær osv er ingen dum ide.
×
×
  • Opprett ny...