Gå til innhold

Tatoveringer


Ultraboy

Anbefalte innlegg

Hei!

Det kan hende det står noe om det jeg skal spørre om tidligere i tråden, men jeg orker ikke lese gjennom 28 sider så da kaster jeg inn spørsmålet istedet.

Jeg tok en ny tatovering i går, rimelig stor fra nakken og ned på ryggen. Spørsmålet mitt er om spinning i fire timer er lurt på mandag? Jeg trenger ikke ha en trang sportsbh på for det er jo tross alt ikke løping. MEN vil det å være svett på ryggen i 200 minutter kunne skade tatoveringen? Den skal jo være der resten av livet så den er tross alt viktigst, men når det er sagt er 4 timer med spinning noe jeg aldri ville gått glipp av.

Help please.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville nok unngår spinning ja, men det kommer veldig ann på hvor mye du skal svette. At tatoveringen bader i svette i flere timer er ikke å anbefale etter 2-3 dager. Mest sannsynlig går det nok helt bra, men unødvendig å ta risikoen siden en fin tatovering er verdt å stå over spinning en dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kenneth Vassli

Var å fikk fire nye timer med blekk igår, spurte tattovøren om det var noen begrensninger ang trening osv, å det var det overhodet ikke :)

Så det er bare å kjøre på:) tattoo tåler fint svette! Tåler jo å bli "skrubbet" med grønnsåpe kun timer etter den er tatt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var å fikk fire nye timer med blekk igår, spurte tattovøren om det var noen begrensninger ang trening osv, å det var det overhodet ikke :)

Så det er bare å kjøre på:) tattoo tåler fint svette! Tåler jo å bli "skrubbet" med grønnsåpe kun timer etter den er tatt;)

Hurra! Nå reddet du faktisk uken min! Takk! Jeg skal gunne på! Hva tok du forresten? Jeg satt vel i tre timer kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ett selvportrett jeg har på leggen.31101_459244027994_757372994_6115933_2483516_n.jpg

Jeg har også to vinger som vokser ut av skuldrene som går ut på hver sin side av leggen. En fin og stilren vinge på enesiden og en ødelakt og brekt vinge på andre siden.

På venstre armen har jeg startet en sleeve med en japansk drage i litt mer realistisk stil. Har mye igjen på den thou :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Plingen

Jeg kunne tenkt meg til en fjær, + teksten "Numquam defectus, semper a lectio" - latinsk for Never a failure, always a lesson. Både fjæra og setninga har stor betydning for meg! Men jeg funderer sterkt på hvor det blir finest å plassere den?

post-4725-14440848504674_thumb.jpg

Feedbacks mottas med stor takknemlighet :)

post-4725-14440848503095_thumb.jpg

post-4725-14440848503588_thumb.jpg

post-4725-14440848503894_thumb.jpg

post-4725-14440848504153_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tre stykker, og jeg skal ha flere når fysikken er skikkelig på plass.

Jeg har en tribal på høyre underarm for minner meg om en reise jeg har tatt

Jeg har en sol i nakken som min bestevenninne og jeg tegnet sammen, og tok sammen, som også representerer veldig mye følelser og minner, og

jeg har en 50-talls pinup i amerikansk inspirert uniform på leggen som for meg, også representerer veldig mye om hvem jeg er som person

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tre tattoveringer:

1. bak på skulderen: "if you can dream it you can do it" Elsker det sitatet!

2. På ribbeina, tatt ganske nylig. "never run faster than your guardian angel can fly"

3. Kanji-tegn på håndleddet. står for styrke.

Alle tre tatoveringene står for ting som betyr noe for meg. Den på ryggen og den på håndleddet er mest knyttet til en tidligere spf jeg har hatt.. Er stolt av alle tre tatoveringene mine! og man skal ikke se bort fra at det blir flere med tiden ;)

post-268-14440848550585_thumb.jpg

post-268-144408485509_thumb.jpg

post-268-14440848551734_thumb.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen av dere som har erfaring med å tatovere der hvor det allerede er strekkmerker? For eks på utsiden av låret, hvor de aller fleste jenter enter har eller får dette. Vil fargen skli ut, evt kan tatoveringen bli ødelagt i etterkant hvis det kommer nye strekkmerker der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...