Gå til innhold

Tatoveringer


Ultraboy

Anbefalte innlegg

Hjeeelp!!!

Tenkte å få noen formeninger rundt mine tanker om tatovering. Har falt helt for disse nydelige fjærene.

Det eneste stede jeg kunne tenkt meg å tatovere er på siden ved brystet/ryggen.

Har falt helt for disse to. Tenkte å ha de sammen. Litt mindre og svakere fjær, med denne skriften over fjæra:)

post-2662-14440845715122_thumb.jpg

Hva tror dere?

post-2662-1444084571477_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Laster opp en av min også!:)

Ahh, luv it<3 Har planer om å ta en slik en, men får ikke bestemt meg om jeg vil ha skrift i tillegg. Er jo superelegant med kun fjær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst til å tattovere skrift på ribbeina, noen som har gjort det? Forjævlig eller går det greit? :p

Har en på foten, på utsiden av leggen, det gjorde mest vondt da det ble tattovert over senen eller beinet eller hva det er som ligger der... Noen tips til hvordan jeg kan bygge på denne?:)

Journey - Don't stop believin'. Ganske intern :)

[ATTACH=full]21250[/ATTACH]

[ATTACH=full]21253[/ATTACH]

Har selv skrift på ribbena. Har veldig tynn hud akkurat der.. gjorde litt vondt av og til, men for det meste bare tiklet det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjeeelp!!!

Tenkte å få noen formeninger rundt mine tanker om tatovering. Har falt helt for disse nydelige fjærene.

Det eneste stede jeg kunne tenkt meg å tatovere er på siden ved brystet/ryggen.

Har falt helt for disse to. Tenkte å ha de sammen. Litt mindre og svakere fjær, med denne skriften over fjæra:)

[ATTACH]21689[/ATTACH][ATTACH]21690[/ATTACH]

Hva tror dere?

Likte fjæren veldig godt! formen og plasseringen rundt latsa var fin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er en coverup, og skal lage en japansk full sleeve til slutt.

IMG_0289ff.jpg

Den var slik før :p

IMAG07388.jpg

Så har jeg navnet på ungene min på underarma.

Og en til på innsiden av underarma. Har ikke bilde. Men er flaming heart. Dekker nesten hele innsiden.

Og denne til ære for mamman og pappan min. :)

Er farger og skygger på den nå, men finner ingen bilder atm.

first.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange her med god greie på dette her ser det ut som! Trenger tips :)

Jeg skal ha lengde/breddegrad i nærmeste fremtid, og har sansen for fonten på bildet under. Jeg vil ha det rimelig lite (det ideelle hadde vært omtrent slik bildet viser), men er usikker på om det blir bra i praksis.. Tenker at de minste strekene kanskje blir vanskelig å få til skikkelig..

Setter pris på erfaringer :)

il_fullxfull.318385623.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange her med god greie på dette her ser det ut som! Trenger tips :)

Jeg skal ha lengde/breddegrad i nærmeste fremtid, og har sansen for fonten på bildet under. Jeg vil ha det rimelig lite (det ideelle hadde vært omtrent slik bildet viser), men er usikker på om det blir bra i praksis.. Tenker at de minste strekene kanskje blir vanskelig å få til skikkelig..

Setter pris på erfaringer :)

il_fullxfull.318385623.jpg

Det er nok mulig å lage - eneste problemet er at blekket flyter ut med tiden enten man vil eller ikke, og da kan det bli mer utydelig hva som står.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange her med god greie på dette her ser det ut som! Trenger tips :)

Jeg skal ha lengde/breddegrad i nærmeste fremtid, og har sansen for fonten på bildet under. Jeg vil ha det rimelig lite (det ideelle hadde vært omtrent slik bildet viser), men er usikker på om det blir bra i praksis.. Tenker at de minste strekene kanskje blir vanskelig å få til skikkelig..

Setter pris på erfaringer :)

il_fullxfull.318385623.jpg

Det funka jo på Angelina! http://www.momlogic.com/angelina-tattoo_zoom.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

post-1483-1444084687347_thumb.jpg

Har nok mer enn de fleste jenter, men trives med det og det viktigste er jo at jeg synes det er fint:) synes det er bra at folk tør å være seg selv og være tro mot det de liker uten å tenke på hva andre syns:) om det gjelder tatoveringer eller andre ting. Respekterer folk son ikke syntes det er fint og:) hver sin smak:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn007
[ATTACH=full]22685[/ATTACH]

Har nok mer enn de fleste jenter, men trives med det og det viktigste er jo at jeg synes det er fint:) synes det er bra at folk tør å være seg selv og være tro mot det de liker uten å tenke på hva andre syns:) om det gjelder tatoveringer eller andre ting. Respekterer folk son ikke syntes det er fint og:) hver sin smak:)

Den var fin :D Legge ut de andre også ;) Ble nysgjerrig på hva mer du har :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[ATTACH=full]22685[/ATTACH]

Har nok mer enn de fleste jenter, men trives med det og det viktigste er jo at jeg synes det er fint:) synes det er bra at folk tør å være seg selv og være tro mot det de liker uten å tenke på hva andre syns:) om det gjelder tatoveringer eller andre ting. Respekterer folk son ikke syntes det er fint og:) hver sin smak:)

Jøss, har du mer enn meg? Stilig! Kule tattoos!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[ATTACH]22711[/ATTACH]

Her en av mine elskede tatovering. Den ble tatt av David Leon på Freaks Tattoo Parlour i Trondheim, bare elsker den tatoveringen og uten tvil favoritten :)

Liker tatoveringer så det blir nok en til eller kanskje flere til før sommeren :p

Oi, denne var flott! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn007
[ATTACH]22711[/ATTACH]

Her en av mine elskede tatovering. Den ble tatt av David Leon på Freaks Tattoo Parlour i Trondheim, bare elsker den tatoveringen og uten tvil favoritten :)

Liker tatoveringer så det blir nok en til eller kanskje flere til før sommeren :p

Herreguuuud så flott den var! :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...