Gå til innhold

Tatoveringer


Ultraboy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Etter det jeg har hørt. Så er det disse 2 som er best i Norge på akkurat dette. Jeg gjorde ENDEL research før tattoen for å si det pent.

Veldig happy så langt. Er ikke ferdig men. Kroppen min tålte ikke mere enn 4,5 time. Etterfylling med hvit på allerede sår hud var ikke spesielt godt. au

Det er ikke dumt å sjekke mye. Jeg gikk på en smell med min tatovering. Tatovøren var flink, men var ikke god på den typen tatovering jeg tok. Det resulterer i at jeg må fikse på den, må bare gjøre nok research...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SooSHOWoff
Det er ikke dumt å sjekke mye. Jeg gikk på en smell med min tatovering. Tatovøren var flink, men var ikke god på den typen tatovering jeg tok. Det resulterer i at jeg må fikse på den, må bare gjøre nok research...

Får dra til noen som er bra på COVER neste gang da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har lyst til å tattovere skrift på ribbeina, noen som har gjort det? Forjævlig eller går det greit? :p

Har en på foten, på utsiden av leggen, det gjorde mest vondt da det ble tattovert over senen eller beinet eller hva det er som ligger der... Noen tips til hvordan jeg kan bygge på denne?:)

Journey - Don't stop believin'. Ganske intern :)

post-215-14440845010825_thumb.jpg

post-215-14440845015651_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har to, på hver underarm, venstre står det "FIGHT 'it ain't over 'til it's over'"

og på høyre er det ett tre, å det sitter en mann på toppen under står det "i climbed the tree to see the world"

har slitt mye med angst, depresjon, spiseforrstyrrelser osv. så de er begge for å minne meg på hva jeg har klart hittil, og for å minne meg på at man kan oppnå det man vil, så lenge man ikke gir opp.

Så fine meninger!!Så flott at du klarer deg så bra.Tattoveringer kan være så mye mer enn en tegning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fet tråd, mye bra gjennomtenkte tattoveringer som ser ut til å "fange" særtrekk/personlighet.

Har ingen selv men har vært inne på tanken om jeg skulle klare å komme opp med noe som resonerer med det indre.

Var en stund inne på tanken om å tattovere person/fødeselsnr som strekkode i nakken men var frarådet pga holdbarhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...