Gå til innhold

Tatoveringer


Ultraboy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan noen forklare meg hva som er dealen med skulls?

Kommer da helt an på hvilke personer du spør. Først så er det jo et stilig motiv, men en hodeskalle betyr jo også noe, og folk tatoverer jo ofte det av en grunn kanskje. Så har vi jo mexican sugar skulls som folk ofte tar for å minnes de døde eller noen de kjenner som er død. Men alt i alt så er det jo fordi folk liker de og vil ha det. Jeg selv elsker hodeskaller (vet det høres rart ut) og har alt fra klesplagg, ringer, smykker, øredobber og en hodeskalle tatovert fint på kroppen. Noen liker det, andre ikke - enkelt og greit. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Hmm, skjønner at jeg er litt utenom som driver og fjerner tatoveringen min. Men synes det er råtøft på menn da:)

Hvor mange behandliger har du tatt? Har du bilder? Skal fjerne en selv, men jeg er redd jeg ikke fåt alt vekk.. det blir jo ikke fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange fete tatoveringer her inne! Nesten like inspirerende som før- og etterbilder av treningsresultater, men bare nesten :D

Er stor fan av tatoveringer selv, og vet både hvor og hva jeg skal ta. Eneste er å fylle 18 lange år først, samt spare opp en god del 1000-lapper. Bildet kommer :whistling:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange fete tatoveringer her inne! Nesten like inspirerende som før- og etterbilder av treningsresultater, men bare nesten :D

Er stor fan av tatoveringer selv, og vet både hvor og hva jeg skal ta. Eneste er å fylle 18 lange år først, samt spare opp en god del 1000-lapper. Bildet kommer :whistling:

Helt enig - veldig inspirerende tråd!

Å ta en tattoo er noe privat og definerende for hele deg.

Når folk deler der - så er det ett eller annet veldig fint ved akkurat det.

Håper å dele et bilde her jeg også etterhvert.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange behandliger har du tatt? Har du bilder? Skal fjerne en selv, men jeg er redd jeg ikke fåt alt vekk.. det blir jo ikke fint.

Du kan jo fjerne såpass mye så deg går, å ta cover up med et motiv du vill trives mer med? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo fjerne såpass mye så deg går, å ta cover up med et motiv du vill trives mer med? :)

Grunnen til at jeg vil ha totoveringen vekk er ikke fordi det er noe gale med motivet, men fordi jeg ikke vil ha tatovering der :p Så coverup vil dessverre ikke hjelpe meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at jeg vil ha totoveringen vekk er ikke fordi det er noe gale med motivet, men fordi jeg ikke vil ha tatovering der :p Så coverup vil dessverre ikke hjelpe meg :)

aaah. Det skal vell gå ann å operere vekk, om du vill være sykt drastisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...