Gå til innhold

Tatoveringer


Ultraboy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

[ATTACH=full]22685[/ATTACH]

Har nok mer enn de fleste jenter, men trives med det og det viktigste er jo at jeg synes det er fint:) synes det er bra at folk tør å være seg selv og være tro mot det de liker uten å tenke på hva andre syns:) om det gjelder tatoveringer eller andre ting. Respekterer folk son ikke syntes det er fint og:) hver sin smak:)

Nice body&tat :thumbsup: :whistling:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker tattoveringer. Har selv 3 stk og skal ha en til. Har ett kors med rosebusk rundt på leggen, Navnet til Mannen på rompa (veddemål) å en delfin med 5 stjerner på skulderen. skal enda ha navnet og fødselsdato til min datter å framtidige barn en eller annen plass på kroppen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er min rygg... Teksten på trampstampet i korsryggen er grunnet ett relativt stort arr jeg har i ansiktet etter at en hest fant det for godt å plante en vinterskodd bakfot i hodet mitt for snart 18 år siden. Bildet er forøvrig tatt for noen kilo siden, vil se slik ut igjen, og jobber for det hver eneste dag :D

post-10691-14440850070528_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tatoveringer er RÅTT! Men ikek for mye og syns tatoveringen skal ha en mening bak. Er ikke veldig fan av tribals osv... Det syns jeg blir litt harry :) Jeg har en tatovering... Ønsker kanskje flere men ikke mer enn 1 eller 2 til! :)

[ATTACH=full]25264[/ATTACH]

Dette er min :D

Den var fin/tøff :) hva betyr det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var fin/tøff :) hva betyr det?

Tusen takk :) Det er på hawaiisk.. med blomster som det vokser mye av på hawaii som jeg er veldig glad i. Vært der ofte så har et veldig nært forhold til stede.. Men skriften som er et ordtak betyr direkte oversatt "Smi mens jernet er varmt" men blir litt feil å oversette det direkete for har en litt annen betydning innen for Hawaiisk kultur :) Så høres det dumt ut på norsk.. haha :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :) Det er på hawaiisk.. med blomster som det vokser mye av på hawaii som jeg er veldig glad i. Vært der ofte så har et veldig nært forhold til stede.. Men skriften som er et ordtak betyr direkte oversatt "Smi mens jernet er varmt" men blir litt feil å oversette det direkete for har en litt annen betydning innen for Hawaiisk kultur :) Så høres det dumt ut på norsk.. haha :p

Hehe. moro :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er skikkelig glad i tatoveringer, og selv om ikke alltid synes at alle er like fine, tror at hvert menneske har egen smak osv. Vet at mange synes at mine er helt dumme, men det blåser jeg i :) Jeg blir ikke et dårligere menneske bare fordi at har noe tegnet på kroppen min.

Har 3 stk. selv. Dette er min siste tatovering. Det som er spesielt med den er at både faren og broren min har like tatoveringer, kun på andre deler av kroppen. :)

post-9008-14440850113989_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...