Gå til innhold

Tatoveringer


Ultraboy

Anbefalte innlegg

Gjest Kenneth Vassli
Smerten kommer så veldig an på hvor man tar den, så av og til har jeg fått "sjokk" over hvor vondt det er, mens andre ganger har det føltes som en slags massasje. :p

Tenkte jeg forresten skulle informere om at blekket fester seg veldig dårlig på utsiden av hånda (og man vasker seg mye der), så du må nok mest sannsynlig gå over den et par ganger i året!

Gå over den ett par ganger i året? Hva slags tattoo er det du snakker om egentlig?

Har ALDRI hørt om noen som har vært inne å freshet opp sine tattoos flere ganger i året...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gå over den ett par ganger i året? Hva slags tattoo er det du snakker om egentlig?

Har ALDRI hørt om noen som har vært inne å freshet opp sine tattoos flere ganger i året...

Utsiden av hånda(og inni håndflaten) er steder hvor man "bruker kroppen" hele tiden, det slites, huden slites og skiftes ut. Jeg vet om egentlig veldig mange hvor tattoveringen flasser bort, den forsvinner jo ikke, men den blir grusomt stygg hvis man ikke fikser på den jevnlig. Jeg vet ikke hvor ofte, men iallefall 1 gang i året vil jeg tippe at det er behov for det.

Andre steder på kroppen er det jo noe helt annet. Man driver ikke å arbeider med skulderen eller ryggen som hendene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kenneth Vassli

At folk er inne å fresher opp tattos er greit, men en gang i året? Synes det hørtes dryøt ut :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At folk er inne å fresher opp tattos er greit, men en gang i året? Synes det hørtes dryøt ut :p

Som Opheliia sa, så vil ikke blekket feste seg spesielt godt akkurat på utsiden av hånda, og hendene er utsatt for mye slitasje. Man MÅ ikke gå over tatoveringen ofte, men den kommer til å se "utvasket" ut etter bare et par måneder, og det bør man være klar over før man tatoverer seg der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Brukernavn007
Lucky seven i Oslo :)

Nice :) Kanskje jeg tar turen innom der en gang :) Hvis jeg våger å gå til noen andre en kompisen min som er tattovør :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn007
Det burde du absolutt, og anbefaler deg å gå til Katrine isåfall :) Du får si ifra om jeg skal bli med deg ;)

Får kvinne meg opp ;) Og finne ut HVA jeg skal tattovere og hvor :p haha I will :D Alltid greit å ha med en støttekontakt ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...