Gå til innhold

Tatoveringer


Ultraboy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Funker sikkert for noen :p men jeg klarer ikke å være spontan med tatoveringer... den jeg har nå tenkte jeg på over 1 år. Hehe :p samme med den jeg har tenkt til å ta om noen år men den kan jeg ikke ta før jeg har fullført noe som den skal symbolisere :)

Skjønner den, du skal jo slik det alltid terpes til kjedsomhet på, ha det på kroppen hele livet :) Jeg gjør det ikke lenger jeg heller, men når jeg var litt yngre ble det noen spontangreier, jeg liker dem :D Men nå er det store gjennomførte som gjelder og det kan ikke gjøres spontant uansett ;) Brukte selv tre år på å bestemme meg for å ta de tre stjernene i ansiktet mitt, enkelte tatoveringer bør og må tenkes nøye igjennom før man tar dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner den, du skal jo slik det alltid terpes til kjedsomhet på, ha det på kroppen hele livet :) Jeg gjør det ikke lenger jeg heller, men når jeg var litt yngre ble det noen spontangreier, jeg liker dem :D Men nå er det store gjennomførte som gjelder og det kan ikke gjøres spontant uansett ;) Brukte selv tre år på å bestemme meg for å ta de tre stjernene i ansiktet mitt, enkelte tatoveringer bør og må tenkes nøye igjennom før man tar dem :)

Det jeg ble overasket over er at jeg bare blir mer og mer glad i tattisen min. Det gjør det enklere for meg å ta flere ( som jeg skal :D ). Jeg var litt bekymret for at jeg kom til å angre, men nei , bedre for vær dag som går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg ble overasket over er at jeg bare blir mer og mer glad i tattisen min. Det gjør det enklere for meg å ta flere ( som jeg skal :D ). Jeg var litt bekymret for at jeg kom til å angre, men nei , bedre for vær dag som går :)

Ikke uvanlig det :) Jeg ser på mine som de små skattene mine og jeg gliser når jeg ser på dem, selv om noen av dem ble tatt for mange år siden :)

Blitt litt hektet ? Jeg blir alltid glad av å se at folk ønsker seg flere tattiser! :) Jeg forstår på en måte ikke de som klarer å slå seg til ro med bare en :) Bra du ikke angret :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det jeg ble overasket over er at jeg bare blir mer og mer glad i tattisen min. Det gjør det enklere for meg å ta flere ( som jeg skal :D ). Jeg var litt bekymret for at jeg kom til å angre, men nei , bedre for vær dag som går :)

Hvis jeg hadde tatt min første tattis idag, så hadde jeg mest sannsynlig valgt ett annet motiv, men jeg angrer ikke på de jeg har på kroppen. Flere har jeg måtte bygget på og freshet opp(fordi man ikke tenker så jævla langt i en alder av 17). Selv playboybunny'n jeg har på underarmen(oh yes, so the whole wide world can see) har sin morsomme historie bak seg og jeg digger den(lille kaninen skaffet meg greie mengder med tips da jeg jobbet som bartender/servitør også :D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg hadde tatt min første tattis idag, så hadde jeg mest sannsynlig valgt ett annet motiv, men jeg angrer ikke på de jeg har på kroppen. Flere har jeg måtte bygget på og freshet opp(fordi man ikke tenker så jævla langt i en alder av 17). Selv playboybunny'n jeg har på underarmen(oh yes, so the whole wide world can see) har sin morsomme historie bak seg og jeg digger den(lille kaninen skaffet meg greie mengder med tips da jeg jobbet som bartender/servitør også :D )

Sånt vill det alltid være. Kommer nok til å ende opp med kroppen full... men jeg tar alle uten farge. Slik at når jeg blir 40 og skal ha krisen min, kan jeg fargelegge alle tatooeringene. En må spare litt på crazy til senere også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånt vill det alltid være. Kommer nok til å ende opp med kroppen full... men jeg tar alle uten farge. Slik at når jeg blir 40 og skal ha krisen min, kan jeg fargelegge alle tatooeringene. En må spare litt på crazy til senere også

Haha! Jeg har heller ingen med farge på. Kanskje jeg skal vente med det til krisen min jeg også(ikke mange årene til jeg bikker 30, så kan være hysteria kommer da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir damer eldre enn 30 ? Trodde de var 29 frem til de gikk av med pensjon :o

Siden jeg besitter (litt) selvrespekt så er jeg ikke så patetisk at jeg kommer til å lyve om alderen min (tror jeg da, kan jo hende jeg blir komplett idiot om noen få år).

Alder er bare ett tall anyways, ser jenter som er yngre enn meg som har sola istykker huden sin og har ett tonn med rynker og andre mindre flatterende solskader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, trodde jeg hadde lagt tatoveringslysten litt unna for tiden, men nei, etter å ha trykt meg gjennom denne tråden... Så MÅ jeg ha litt påbyggingsarbeid på noen av tatoveringene mine til sommeren :D

Kjenner følelsen. Jeg har egentlig satt mål om six pack før jeg skal ta neste tattoering, som skal være på brystet. ( Må jo kunne vise den stolt frem, og da må skjorta som regel av, kan ikke være flabby da:P ). Meen etter å ha vert med dama på 3 av hennes sessions, kjente jeg at det kriblet. Så jeg utnytter smutthullet og tar en ny på armen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner følelsen. Jeg har egentlig satt mål om six pack før jeg skal ta neste tattoering, som skal være på brystet. ( Må jo kunne vise den stolt frem, og da må skjorta som regel av, kan ikke være flabby da:p ). Meen etter å ha vert med dama på 3 av hennes sessions, kjente jeg at det kriblet. Så jeg utnytter smutthullet og tar en ny på armen :D

Hehe er det ikke bra typisk, man tenker å vente, men så blir man sinnsykt gira på en ny av å se andre bli tatovert eller av å se på tråder som denne :D Jeg vil bygge på en jeg har som går helt fra hofta og ned til leggen, det er en tribal og selv om jeg elsker den føler jeg for å gjøre den mer spennende med litt ekstra rundt den :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe er det ikke bra typisk, man tenker å vente, men så blir man sinnsykt gira på en ny av å se andre bli tatovert eller av å se på tråder som denne :D Jeg vil bygge på en jeg har som går helt fra hofta og ned til leggen, det er en tribal og selv om jeg elsker den føler jeg for å gjøre den mer spennende med litt ekstra rundt den :D

Kult :D

ja blir lett "smittet."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, den må jo vertfall ha en liten historie og en bakgrunn for at du tok den... det har vel de fleste tatoveringer uansett? haha. Du har jo fått ideen av en grunn? :D

Morsomt det med bakgrunn,hele leggen min er et slags "tatt på sparket prosjekt", og har bl.a. en kålorm som hopper i fallskjerm. Kan ikke påstå det er en god grunn bak den, annet enn at jeg og tatovøren syntes det var en hysterisk festlig idè og bare gønna på :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greia med halvdype sitater? :p

(og TALL. Romertall i særdeleshet.)

kan svare for min egen del på det siste spm ditt, hehe.. jeg har tattovert fødseldatoene til mamma og pappa, og for at alle ikke skal kunne se hva det faktisk er, så valgte jeg romertall - den er har en så stor mening at jeg vil ikke at alle ska vite hva det er med mindre de spør :) også syns jeg romertall er kult!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...