Gå til innhold

Tatoveringer


Ultraboy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ser det er en del som rynker på nesa av tribals - jeg har lyst på en tribal på skuldrer/overarm.

Hva er det som er så cheesie/feil/ut med tribals egentlig?

Setter pris på om noen deler sine tanker om dette.

Jeg syns ikke tribals er cheesy HVIS de er originale og/eller faktisk følger et mønster (Hvis du skjønte hva jeg prøvde å si...). Tribals har lett for å bli masse random streker som stikker ut her og der, men får man det til ordentlig så kan tribals være ganske så fint (syns jeg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er en del som rynker på nesa av tribals - jeg har lyst på en tribal på skuldrer/overarm.

Hva er det som er så cheesie/feil/ut med tribals egentlig?

Setter pris på om noen deler sine tanker om dette.

who gives a shit, din tattoering, du tar den ikke for å glede alle andre. Personlig liker jeg ikke tribals, men det er min smak ikke din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

who gives a shit, din tattoering, du tar den ikke for å glede alle andre. Personlig liker jeg ikke tribals, men det er min smak ikke din :)

Selvfølgelig - men hadde vært ok å få litt input fra andre.

Jeg trener styrke selv om naboen jogger. Kjekt å høre hvordan han tenker likevel.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er en del som rynker på nesa av tribals - jeg har lyst på en tribal på skuldrer/overarm.

Hva er det som er så cheesie/feil/ut med tribals egentlig?

Setter pris på om noen deler sine tanker om dette.

Som sagt synes jeg ikke det har noe med kunst å gjøre, og minner mer om en dårlig firmalogo eller noe sånn.

I tillegg synes jeg det er rånete og harry.

Det ser ut som man tatoverer seg bare for å tatovere seg, og det er ikke kult i min bok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er en del som rynker på nesa av tribals - jeg har lyst på en tribal på skuldrer/overarm.

Hva er det som er så cheesie/feil/ut med tribals egentlig?

Setter pris på om noen deler sine tanker om dette.

Synes ikke det er Cheesie /Feil eller noe sånt..

Er enig med deg at mange rynker på nesa av det, men jeg tenker hver sin smak :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker tribals fordi jeg synes de er fine. Men de må ha symmetri/fasong, ikke bare være kruseduller som stikker ut av en klatt.

De blir nok sett på som harry fordi de var "på moten" for noen år tilbake. Da var det svært mange som tok, særlig på korsryggen (jenter). For et par år siden var jo stjernedryss veldig i vinden, så det blir nok harry om en stund også. For å ikke snakke om alle disse tattisene som Har En Dypere Mening, du hellige jul...

Det viktigste er uansett at DU har en tattis som DU liker, og drit i resten :)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får vel joine til her da, som et av mine første innlegg:p

Jeg har to mindre tatoveringer og en påbegynt stor en langsribbeina som jeg forhåpentligvis skal gjøre ferdig på fredag, med masse fine farger! :)

Har store planer om mange shvære og fine, så jeg kommer vel til og bli rimelig dekt tilslutt :p

1426498-1-1331889992603.jpg

Kult! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok min første på lørdag og er superfornøyd:D

Yndlingssitatet: "Dont tell me the sky is the limit, there are footprints on the moon"

(ja, veit at bilde er f**kd, men jeg synes det ikke var så lett å ta bilde av meg selv med ryggen i speilet, ehehe:wub:)

[ATTACH]16436[/ATTACH]

Har etterhvert lyst til å "pynte" opp med noen blomster nedover ryggen og ut på høyre skulderblad:)

Bare et spm: Hvor lenge burde man egentlig vente før man gjør noe styrketrening med en fersk tattovering? Tenker da spesielt på knebøystanga som sannsynligvis vil ligge litt oppå tattoveringa mi...

post-1614-14440839314805_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et spm: Hvor lenge burde man egentlig vente før man gjør noe styrketrening med en fersk tattovering? Tenker da spesielt på knebøystanga som sannsynligvis vil ligge litt oppå tattoveringa mi...

Jeg hadde venta minst fem dager med stang på ryggen... heller en dag for mye, enn for lite..

Selv er jeg meget forsiktig med mine tattiser og trening, har brukt titusner på rygg og arm, dumt å ødelegge med å trene og i verste fall skrape opp en ny og fersk tattoo... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et spm: Hvor lenge burde man egentlig vente før man gjør noe styrketrening med en fersk tattovering? Tenker da spesielt på knebøystanga som sannsynligvis vil ligge litt oppå tattoveringa mi...

Jeg hadde venta minst fem dager med stang på ryggen... heller en dag for mye, enn for lite..

Selv er jeg meget forsiktig med mine tattiser og trening, har brukt titusner på rygg og arm, dumt å ødelegge med å trene og i verste fall skrape opp en ny og fersk tattoo... :)

Takk for svar:thumbsup: Tenkte jeg skulle vente ei ukes tid med no som helst styrketrening! Som du sier, bedre føre var enn etter snar;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...