Gå til innhold

Tatoveringer


Ultraboy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vet ikke helt med strekkmerker, men jeg tatoverte over ganske store/mange arr. Og den har ikke forandret seg noe, selvfølgelig vil tatoveringen strekke seg om huden gjøre det, men vi jobber vel som regel ikke for å legge oss utover :)

Bindevevsmessig er arr og strekkmerker veldig likt. Takk for infoen :) Interessant å høre erfaringer med tatoveringer over merker/arr som allerede er der. Jeg regner med at jeg kommer til å legge meg ut, både ifm trening og svangerskap, samt at jeg dessverre ikke blir yngre. Så hvis nyoppståtte strekkmerker kan ødelegge en tatovering veldig så tror jeg at jeg skal plassere den et sted hvor jeg ikke er så disponert for å få akkurat det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel joine til her da, som et av mine første innlegg:p

Jeg har to mindre tatoveringer og en påbegynt stor en langsribbeina som jeg forhåpentligvis skal gjøre ferdig på fredag, med masse fine farger! :)

Har store planer om mange shvære og fine, så jeg kommer vel til og bli rimelig dekt tilslutt :p

1426498-1-1331889992603.jpg

Oi, den var sykt stilig! Har tenkt på noe lignende, bare blomster med hodeskaller. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsker tattoveringer og vil gjerne fylle hele kroppen, men tror jeg skal begrense med til en sleeve eller en backpiece. :)

Har selv 6 fra før av, og angrer vel ikke på noen, tok den første da jeg var 13, som et lite opprør mot min far. høhø - so hardcore. men den som betyr mest for meg er den jeg har på skulderbladet, den er til minne om en dame som var som en mor for meg og min storesøster på mistet livet på utøya.

post-6649-14440850592008_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en japansk drage på brystet og nedover overarmen, skal bygges til japansk 3/4 sleeve til slutt, men til høsten blir det halfsleeve, må få fjernet noen føflekker på forarmen før det dekkes.

543314_10151450520680634_688970633_23780039_541254263_n.jpg

Nice one Tobias! ;) Formen er også blitt imponerende bra på åra som har gått ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 2 stk, med den første (på hofta) tenkte jeg hmm dette var ikke så ille! Tok 15 min, den neste tok 75 min.. Ikke like gøy lenger :p Men absolutt verdt det! Jeg virkelig elsker den største (nedre halvdel av leggen) og er veldig glad i den lille. Men jeg får ikke lastet opp bilde! what to do?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 2 stk, med den første (på hofta) tenkte jeg hmm dette var ikke så ille! Tok 15 min, den neste tok 75 min.. Ikke like gøy lenger :p Men absolutt verdt det! Jeg virkelig elsker den største (nedre halvdel av leggen) og er veldig glad i den lille. Men jeg får ikke lastet opp bilde! what to do?

75 min aint nothin:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spesielt når han liksom skulle fikse linjene i slutten, skyggeleggingen er liksom ikke det verste, men DET gjorde vondt :p

Det gjør vondt ja, men det er litt av poenget :) Prøv deg på 4 timer skyggelegging så skal vi se om du ikke synes det er det verste:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke et eneste strekkmerke på kroppen. Men har en tattis ved navlen. Den er "full" av strekkmerker inni, og ser ikke fin ut. Blitt blass pga dette, konturene har sklidd litt ut på en måte og den ligger litt "utenpå" huden. Sånn som tattisene gjør når de er nylaget... dere skjønner hvor jeg vilhen...

Iallefall, den var planlagt og ønske i fire år, da jeg tok den som 19 åringe. Nå er jeg 35, og jeg har ingen annen mulighet til og få den bort uten og legg på meg masse, få "heng" og dermed ta en " tummy tuck"...... Har en på ryggen også, heller ikke det jeg er mest stolt over her i livet, og tenker med gru på hva jeg kunn endt opp med om jeg hadde hatt råd til det..evt bare prioritert og ta alle tattiser jeg planla og ønsket....noe skjedde i 30 åra, og jeg er glad jeg gjorde som jeg gjorde, selv om jeg var hellig overbevist om at når jeg hadde råd SKULLE jeg ta alle tattoveringer jeg ønsket....

Gitt min ervervede viten om svekkelse av huden og økt risiko for strekkmerker inni de ved økning av volum, er jeg enda mer glad for at det gikk som det gikk....men for all del. Noen angrer aldri, noen kan aldri få nok, andre angrer mange eller alle, men tør ikke si det, også finnes de som angrer og tør stå fram :) men jeg VET jeg snakker til døve ører. Akkurat som mange snakket til meg uten og nå frem....og jeg håper lle går til graven, lik stolte over kunstverkene som nå. Det er iallefall kjipt og ikke gjøre det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke et eneste strekkmerke på kroppen. Men har en tattis ved navlen. Den er "full" av strekkmerker inni, og ser ikke fin ut. Blitt blass pga dette, konturene har sklidd litt ut på en måte og den ligger litt "utenpå" huden. Sånn som tattisene gjør når de er nylaget... dere skjønner hvor jeg vilhen...

Iallefall, den var planlagt og ønske i fire år, da jeg tok den som 19 åringe. Nå er jeg 35, og jeg har ingen annen mulighet til og få den bort uten og legg på meg masse, få "heng" og dermed ta en " tummy tuck"...... Har en på ryggen også, heller ikke det jeg er mest stolt over her i livet, og tenker med gru på hva jeg kunn endt opp med om jeg hadde hatt råd til det..evt bare prioritert og ta alle tattiser jeg planla og ønsket....noe skjedde i 30 åra, og jeg er glad jeg gjorde som jeg gjorde, selv om jeg var hellig overbevist om at når jeg hadde råd SKULLE jeg ta alle tattoveringer jeg ønsket....

Gitt min ervervede viten om svekkelse av huden og økt risiko for strekkmerker inni de ved økning av volum, er jeg enda mer glad for at det gikk som det gikk....men for all del. Noen angrer aldri, noen kan aldri få nok, andre angrer mange eller alle, men tør ikke si det, også finnes de som angrer og tør stå fram :) men jeg VET jeg snakker til døve ører. Akkurat som mange snakket til meg uten og nå frem....og jeg håper lle går til graven, lik stolte over kunstverkene som nå. Det er iallefall kjipt og ikke gjøre det....

Du kan jo alltids ta laserbehandlig eller cover-up :) Personelig vet jeg med sikkerhet at jeg ikke bli å angre, men så tok jeg ikke på magen heller da. Er som å be om trøbbel om man noen gang skal få barn eller ølmage ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at selv om laser tar fargen, vil strkkmerkene være der. De er ganske store i forhold til andre jeg har sett... En coverup vil velheller ikk gjøre noe med høyde og dybde forskjellene som har oppstått. Men kjære vene, lever godt med mine feil. Kunne hatt værre plager.:) og ang voksende mage, med alder kan de fleste kroppsdeler vokse seg "ut av sitt skinn"... Og skape problem for en tattis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at selv om laser tar fargen, vil strkkmerkene være der. De er ganske store i forhold til andre jeg har sett... En coverup vil velheller ikk gjøre noe med høyde og dybde forskjellene som har oppstått. Men kjære vene, lever godt med mine feil. Kunne hatt værre plager.:) og ang voksende mage, med alder kan de fleste kroppsdeler vokse seg "ut av sitt skinn"... Og skape problem for en tattis...

En coverup kan nok gjøre mye. Jeg ville forhørt meg med en dyktig tattoør. Dybde og høyde forskjeller er trossalt det som skiller tattoører fra vanlige folk som tegner. De må forholde seg til bøyninger og krumninger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...