Gå til innhold

Tatoveringer


Ultraboy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

marnil: ååh, den likte jeg!! Kjempesøt!!

Jeg ønsker meg virkelig tatovering, men vet ikke om jeg tør. Redd for å angre, ikke være fornøyd, til og med redd for at jeg skal reagere på det blekket :p

Jeg kunne tenkt meg enten navnet mitt på arabisk på skulder, eller håndledd, ELLER ordet "styrke/sterk" på arabisk/kinesisk i nakken.... Heller mest mot det siste, men det var det å bestemme seg og tørre å gjøre det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

marnil: ååh, den likte jeg!! Kjempesøt!!

Jeg ønsker meg virkelig tatovering, men vet ikke om jeg tør. Redd for å angre, ikke være fornøyd, til og med redd for at jeg skal reagere på det blekket :p

Jeg kunne tenkt meg enten navnet mitt på arabisk på skulder, eller håndledd, ELLER ordet "styrke/sterk" på arabisk/kinesisk i nakken.... Heller mest mot det siste, men det var det å bestemme seg og tørre å gjøre det da.

Spesiell grunn til at du er redd for å regaere på blekket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har selv 3 tattoveringer, har du tatt 1, så må du ta en til :p du blir rett og slett avhenging, sånn følte jeg det i hvertfall. Jeg personlig digger tattoveringer, that's hot! Legger ut bilde min siste tattoo.

9pbl8.jpg

Seriøst en av de kuleste jeg har sett! Tror jeg skal ta en tatovering når jeg er i fgtj eller når jeg når treningsmålet mitt for å minne meg om hvor jeg kommer "fra"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...