Gå til innhold

Tatoveringer


Ultraboy

Anbefalte innlegg

[ATTACH]14070[/ATTACH][ATTACH]14071[/ATTACH][ATTACH]14072[/ATTACH][ATTACH]14073[/ATTACH]

Det finnes fine tribals og dårlige, ingen tvil om det ;) en fet tribal på en deilig mannekropp overlever jeg fint :p

Jeg er uenig, haha. INGENTING kan redde tribals - det ser rett og slett helt jævlig ut.

:ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Smerten kommer så veldig an på hvor man tar den, så av og til har jeg fått "sjokk" over hvor vondt det er, mens andre ganger har det føltes som en slags massasje. :p

Tenkte jeg forresten skulle informere om at blekket fester seg veldig dårlig på utsiden av hånda (og man vasker seg mye der), så du må nok mest sannsynlig gå over den et par ganger i året!

Aaah, visste at man måtte gå over men ikke så ofte.. Hmm... da må jeg finne et annet...

Har en superbra tatoveringssjappe her jeg bor. Har bare ikke fått rota meg dit og prata med de:wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaah, visste at man måtte gå over men ikke så ofte.. Hmm... da må jeg finne et annet...

Har en superbra tatoveringssjappe her jeg bor. Har bare ikke fått rota meg dit og prata med de:wub:

Typen min har tattoo på beggen henda og fingrene, de har vært der i sikkert 15 år. Han er mekaniker, og skrur mye med henda. Noe blassere har det blitt, men hvis du tenker litt over hva du tar der, så går det ganske greit. Han har aldri tatt over det gamle, og som sagt, det funker fint.

Og det vondeste stedet så langt for meg, er ribbeina :p men frivillig smerte er lettere å bære enn ufrivillig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Typen min har tattoo på beggen henda og fingrene, de har vært der i sikkert 15 år. Han er mekaniker, og skrur mye med henda. Noe blassere har det blitt, men hvis du tenker litt over hva du tar der, så går det ganske greit. Han har aldri tatt over det gamle, og som sagt, det funker fint.

Og det vondeste stedet så langt for meg, er ribbeina :p men frivillig smerte er lettere å bære enn ufrivillig ;)

Da er det sikkert litt individuelt ;) Skal høre med tattoosjappa. Vil ha en type skrift i alle fall men hva det er verre. Men jeg finner sikkert på noe lurt etterhvert.

Jeg har alltid ønska meg tattoo, men aldri funnet ut hvor (før nå) eller hva. Også vil jeg ha noe lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det sikkert litt individuelt ;) Skal høre med tattoosjappa. Vil ha en type skrift i alle fall men hva det er verre. Men jeg finner sikkert på noe lurt etterhvert.

Jeg har alltid ønska meg tattoo, men aldri funnet ut hvor (før nå) eller hva. Også vil jeg ha noe lite.

Ville nok vært bittelitt forsiktig med å tatovere hendene mine som første tattoo ;) hvis det er det du tenker på....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt dårlig bilde.. Med krem på.. Og ja, jeg er fornøyd med min blomstrete tribal.. Folk får mene hva de vil, men behøver ikke å ytre det.. jeg spør ikke om deres meninger ;)

Liker innstillingen din, og liker tattooen din :)

Alle kan ikke like alt, men som du sier, folk trenger ikke kritisere tatoveringer så det blir personlig.

Som jeg skrev i et annet innlegg, har du ikke noe hyggelig å si, hold tåta :p

Vær stolt av din, den er fin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det eneste minuset med tatoveringer er at man blir hektet :D

Jeg har pr i dag 5 stk, og jeg liker alle bortsett fra den første jeg tok.. Det var litt lite gjennomtenkt kan man si ;) Jeg var 17 år (16 år siden det nå) og fyren som tok den hadde "butikken" sin i et MC klubb lokale, og burde aldri gått videre fra grisehud! Han tok tattoo 1 og 2 på meg, den første (en liten djevel på rompa :blush: ) er lett å skjule, men den andre er en tribal i korsryggen (jadda, jeg vet, men til mitt forsvar, jeg tok den før det ble en mote greie!) Til og med blinde kan se disse to tatoveringene, når man stryker over dem med fingrene kjenner man hele tatoveringen...:confused:

Her er bilder av noen av dem:

Dragen her elsker jeg, men det er fordi den betyr så me for meg :)

Baredragen.jpg

Den "ndelige" triben... Man kan jo se at man kan føle den!

BareTribe.jpg

DrageTribe.jpg

Hehe, denne er kjempe intern, og måtte bare bli tatt :p Men ikke noe jeg ønsker å vise, så derfor har jeg gjemt den litt :)

20082007028.jpg

Og til slutt har jeg navnet på alle 3 barna mine på innsiden av venstre arm. Plasseringen er for å ha dem nært hjertet, der de jo hører til :) Det var faktisk den vondeste tattoen jeg har tatt, og sånn for sikkerhets skld, har alle 3 lange dobbelnavn... ;)

Triben skal bort, men jeg aner ikke hvordan jeg skal gjøre det eller med hva.. Så om noen har forslag til pene coverups, kom gjerne med dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble lurt av Rikets Røst fra tv2 da jeg skulle ta min første tatoo på armen. Utgangspunktet var dårlig, men når den virkelige tatovøren satte igang med blekket så ble tatoveringen good:) ble ordet: Faith i old english bokstaver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...