Gå til innhold

Tatoveringer


Ultraboy

Anbefalte innlegg

Med fare for å repetere andres spørsmål om det samme, så spør jeg likevel;

Er det noen som har erfaring med å tatovere over arr? Har arr hovedsaklig rundt korsryggen etter en kjøretur som endte utenfor veien for noen år tilbake. Jeg lurer mest på om det i det hele tatt lar seg gjøre, spørs det "hvordan" arrene er? Og lurer litt mindre på om det (kan) se fint ut, altså blir det som å bli "sparklet" over? Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med fare for å repetere andres spørsmål om det samme, så spør jeg likevel;

Er det noen som har erfaring med å tatovere over arr? Har arr hovedsaklig rundt korsryggen etter en kjøretur som endte utenfor veien for noen år tilbake. Jeg lurer mest på om det i det hele tatt lar seg gjøre, spørs det "hvordan" arrene er? Og lurer litt mindre på om det (kan) se fint ut, altså blir det som å bli "sparklet" over? Hehe.

Broren min hadde en del arr på armene etter en sykkelulykke når han var 16 , han hata de og ville ha sleeves..

Jeg ga han det i 18års gave (ja jeg er verdens beste storesøster:D)

Dekka kjempe fint, men tatovøren var flink med skyggeleggingen riktig på arra, slik at man kunn ser det hvis man studerer NØYE..

Men det er skada hud,så de kan ikke garantere resultatet.

Men på han ble det kjempe bra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med fare for å repetere andres spørsmål om det samme, så spør jeg likevel;

Er det noen som har erfaring med å tatovere over arr? Har arr hovedsaklig rundt korsryggen etter en kjøretur som endte utenfor veien for noen år tilbake. Jeg lurer mest på om det i det hele tatt lar seg gjøre, spørs det "hvordan" arrene er? Og lurer litt mindre på om det (kan) se fint ut, altså blir det som å bli "sparklet" over? Hehe.

Det er fullt mulig å tatovere over arr. Om tatovøren er flink, kan det se riktig bra ut!

mastectomy%20scar%20tattoo.jpg

Brystoperert kvinne.

evan-scar-cover-tattoo.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok faktisk ei stor ei i fjord. Hadde komplekser for strekkmerker på mage etter 2 svangerskap. Pyntet litt på meg selv vis man kan si det :p Er meget fornøyd, fikk tilbake litt selv tillitt. 3 roser, som starte fra under høyre "pupp med ei knoppe rose, så streker å torner nedover til ei ny rose som er litt over høyre hofteben, så går det mere streker å torner innover til høyresia av magen til den 3dje rosen, så videre med streker å torner ned til,,,,,, eh...jah, der ingen ser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok faktisk ei stor ei i fjord. Hadde komplekser for strekkmerker på mage etter 2 svangerskap. Pyntet litt på meg selv vis man kan si det :p Er meget fornøyd, fikk tilbake litt selv tillitt. 3 roser, som starte fra under høyre "pupp med ei knoppe rose, så streker å torner nedover til ei ny rose som er litt over høyre hofteben, så går det mere streker å torner innover til høyresia av magen til den 3dje rosen, så videre med streker å torner ned til,,,,,, eh...jah, der ingen ser ;)

så videre med streker og torner ned til rosa????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Elsker tattooveringer :D Syns det er utrolig flott og sexy, være seg om det er på han eller hun. Det skal sies at det bør være bra gjort da, ikke sånn klatt her og der. Men jo mer, jo bedre :D

Har selv masse blekk, sleeve på høyre arm, halv sleeve på venstre ( work in progresse), nesten hele ryggen, ene låret (ikke hele) og begge leggene.

Syns heller ikke det nødvendigvis trenger å ha noen mening, så lenge den som bærer den er fornøyd. Jeg tar ikke nye tattoos for å behage noen andre, jeg tar det for at jeg syns det er fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...