Gå til innhold

Tatoveringer


Ultraboy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

[

Sitter selv og vurderer å ta tatto.

Fikk ei veninne til å tegne denne på hva syntes dere?

Vurderer å ta den som tattoering

Ser den bra ut? Stygg? Er det noe annet sted jeg burde ta den enn på ryggen?

Smaken er som baken, vettu :)

Stygg er den ikke, du må ta det du liker selv, og ikke bry deg om andre.

Er ikke lett å kritisere andres tatoveringer, noen liker det ene og andre det andre.

Personlig synes jeg din er litt femi og liten, hvis du ser noen innlegg over, så ser du min stil. Ikke i nærheten alle som liker den ;)

Så kjør på med akkurat den du liker :)

ops, her ble svaret mitt inni innlegget gitt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du oppfordrer til å være ærlig; tribal-løve er helt krise. Med mindre du vil se ut som en råner som var på fylletur i syden i 1998. Plasseringen er dog god, ettersom skulderbladet er flatt. Flatt underlag vil gi en god tatovering.

Haha :D også krise da ;) men må si meg litt enig i akkurat tribals... de skal være skikkelig kule for at de blir kule ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter selv og vurderer å ta tatto.

Fikk ei veninne til å tegne denne på hva syntes dere?

Vurderer å ta den som tattoering

Ser den bra ut? Stygg? Er det noe annet sted jeg burde ta den enn på ryggen?

[ATTACH=full]13926[/ATTACH]

Synst den var ganske stilig eg ;) Tribal e kanskje fjorårets, men e mangen som e ganse så kule. Elsker løver sia eg e løve sjølv, og har ein tribal av stjernetegnet på nakken, e super fornøgd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synst den var ganske stilig eg ;) Tribal e kanskje fjorårets, men e mangen som e ganse så kule. Elsker løver sia eg e løve sjølv, og har ein tribal av stjernetegnet på nakken, e super fornøgd :)

Tribals på jenter kan gå, men på gutter... tja...:p ikke det flotteste jeg ser.

Men igjen, smaken er som baken, heldigvis ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løven var valgt pga fødselsmerke men fint å få litt tanker rundt det =)

Bedre før enn etter tattoveringa er tatt

Regner med at du ønsker en tattoveringer fordi du ønsker å skjule fødselsmerket (?), men det vil du jo gjøre med de aller fleste tattoveringer. Jeg mener, siden du klarte å skjule den med den "blekkfattige" tattoveringen der, så er det mange andre du kan gjøre det med også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvorfor vente?

Vet egentlig ikke helt, har bare sagt til meg selv at når jeg har fått litt større armer skal jeg ta en tatovering.

Kan vel kanskje kalle det en liten belønning for å ha klart et av målene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, viktig med belønning etter vel utført arbeid :)

Ja :) Mangler bare litt motivasjon for tiden, alt for lett og slenge seg ned på sofaen når man kommer hjem fra en lang dag på jobb.. Men det er en annen tråd! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja :) Mangler bare litt motivasjon for tiden, alt for lett og slenge seg ned på sofaen når man kommer hjem fra en lang dag på jobb.. Men det er en annen tråd! :p

Er det som skiller taperne fra vinnerne vettu, de som drar på trening selv på slappe dager ;)

Så får du tattoo fortere også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synst den var ganske stilig eg ;) Tribal e kanskje fjorårets, men e mangen som e ganse så kule. Elsker løver sia eg e løve sjølv, og har ein tribal av stjernetegnet på nakken, e super fornøgd :)

'Fjorårets' er UNDERSTATEMENT! Smaken er som baken, men selv er jeg imot trendtatoveringer av den typen - mest fordi det ikke tiltrekker meg estetisk. Det er et eller annet veldig "kunstig" med yttrykket, og jeg får mer assosiasjoner til en firmalogo enn et kunstverk. Og hvis ei jente har tribal i korsryggen, kalles det "trampstamp" eller "rævgevir". Kult. :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'Fjorårets' er UNDERSTATEMENT! Smaken er som baken, men selv er jeg imot trendtatoveringer av den typen - mest fordi det ikke tiltrekker meg estetisk. Det er et eller annet veldig "kunstig" med yttrykket, og jeg får mer assosiasjoner til en firmalogo enn et kunstverk. Og hvis ei jente har tribal i korsryggen, kalles det "trampstamp" eller "rævgevir". Kult. :thumbsup:

Haha, du får sagt det :) jeg hadde et kinesisk tegn i korsryggen (nå er det borte bak babyer), følte det virkelig var en trampstamp :p men må si meg HELT enig med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, du får sagt det :) jeg hadde et kinesisk tegn i korsryggen (nå er det borte bak babyer), følte det virkelig var en trampstamp :p men må si meg HELT enig med deg!

Jeg er kanskje litt krass i utsagnene mine, men dette engasjerer meg. :wub: Bra du er enig. :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...