Gå til innhold

Tatoveringer


Ultraboy

Anbefalte innlegg

tok min første som 16åring.....og valgte ukritisk tattovør...noe jeg ikke skal gjøre igjen !

har nå halve ryggen dekket og en liten samling til ;) så jeg sier ja til tatoveringer !

og hva andre måtte mene bryr meg lite, så lenge folk respekterer meg, er jeg fornøyd ! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tok min første som 16åring.....og valgte ukritisk tattovør...noe jeg ikke skal gjøre igjen !

har nå halve ryggen dekket og en liten samling til ;) så jeg sier ja til tatoveringer !

og hva andre måtte mene bryr meg lite, så lenge folk respekterer meg, er jeg fornøyd ! =)

Jeg også har vært noe ukritisk på tattooene mine, tok min første for over 20 år siden. Fikk 5-6 halvsmå overalt, men nå har jeg covret alle jeg ikke liker med full sleeve eller back piece.

Hva har du på ryggen? Jeg har også halve ryggen dekket ;)skal også ha kun halvparten tusja. Jeg vil også at musklene mine skal synes, og de synes ikke godt under tatovering. Derfor en arm, halve ryggen og ene beinet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også har vært noe ukritisk på tattooene mine, tok min første for over 20 år siden. Fikk 5-6 halvsmå overalt, men nå har jeg covret alle jeg ikke liker med full sleeve eller back piece.

Hva har du på ryggen? Jeg har også halve ryggen dekket ;)skal også ha kun halvparten tusja. Jeg vil også at musklene mine skal synes, og de synes ikke godt under tatovering. Derfor en arm, halve ryggen og ene beinet :)

jeg har blomster med type japansk vind og vann rundt, får se om jeg ikke får til å finne et bilde =)

kunne ønske jeg kunne dekke min første, men den er så stor og full av farger at jeg tror laser er eneste veien å gå, men er litt sure penger, vil heller bruke penger på en ny ;)

på bildet var tattisen helt ny, så skyggene er mye svakere nå, dette er fra 2009 (og noen kilo siden) haha

post-6675-14440836225242_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitter selv og vurderer å ta tatto.

Fikk ei veninne til å tegne denne på hva syntes dere?

Vurderer å ta den som tattoering

Ser den bra ut? Stygg? Er det noe annet sted jeg burde ta den enn på ryggen?

[ATTACH=full]13926[/ATTACH]

Siden du oppfordrer til å være ærlig; tribal-løve er helt krise. Med mindre du vil se ut som en råner som var på fylletur i syden i 1998. Plasseringen er dog god, ettersom skulderbladet er flatt. Flatt underlag vil gi en god tatovering.

Dama her sier det som det er. Denne er faktisk helt grusom. Sorry, buddy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder tatoveringer, så er det veldig enkelt:

Go for what YOU believe in! :thumbsup:

Det er tross alt du som skal leve med det resten av livet!

...Men det betyr også at det kan være greit å vurdere om du cruiser med årets mote eller om du vil synes valget er like hipt om 20 år. :unsure:

Selv har jeg to som jeg absolutt ikke angrer på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjør den? å heldig, kunne ønske jeg kunne fjerne min første, og få en ny :p synd det koster så mye penger, men man må vel betale for skjønnheten ;)

lykke til i morgen !

Takk.

Har tatt cover på fire tattoer nå, blir fem når jeg er ferdig. Gleder meg til i morgen, blir kult å se hva resultatet blir ;) han har rimelig frie tøyler. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[ATTACH=full]14074[/ATTACH]

Denne ser veldig bra ut liker stilen.

Noen som har peil på hva en tattovering med så mye detaljer ville kostet i norge?

Vil tippe 2-3 sessions ala 5-6 timer så alt i mellom 10 000 - 15 000 kr for hele armen..

Avhengig av hvor langt ned på armen du vil gå. Er det bare overarmen kan en rask en være ferdig på 1 session. ca 6000 kr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sånn tattoo ville jeg tatt hos Sherbert Cuff. Han er rå! Men det koster flesk.

Min sleeve på armen tok 55 timer :p den er riktignok heldekkende, men minst 20 timer tror jeg du må regne med. Kommer litt an på hvor mye rundt den går..

Fet tattoo by the way :) Og ikke minst er den småvond å ta ;) men hva gjør man ikke for skjønnheten...

Da jobbes det smått syns jeg vist den der tar 20 timer :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...