Gå til innhold

Tatoveringer


Ultraboy

Anbefalte innlegg

Selvfølgelig gjør det vondt, men om smerten opptar tankene dine såpass at du må ha en indikator på det så er du kanskje ikke så klar som du selv trodde? Dessuten er smerte temmelig individuelt. Jeg kan godt plassere ribbeina på en sterk 7, men det må ikke nødvendigvis bety at du opplever det som en sterk 7, for deg kan det fort bli en sterk 4, eller en svak 9. Det vet du jo ikke før du er der og fysisk har nålene i deg :)

hehe, godt poeng :) Takk for den. ga meg en liten tankevekker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har min første tattoveringstime på Onkel henrys tattoo studio den 24 feb. Har da planlagt en på håndleddet i første omgang.

Den andre havner på ribbeina, bare vet ikke når jeg kommer til å ta den enda.

Bare lurer om noen kan si noe om smerten på disse to plassene? Ta de kommer jeg til å gjøre uansett, bare litt nervøs på smerten.:confused:

Om det hjelper så har jeg tatt permanent make up (bryn) for en liten stund siden, så har opplevd den smerten. :thumbsup:

I det store og hele er ikke linjer noe særlig vondt, derimot skygging over noen timer blir ganske bedrøvelig uansett hvor det tas spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vurderer å ta en variasjon av teatermaskene...Vet hva jeg vil ha, men må finne en som kan modifisere dem for meg. Siden mye av det jeg har er viking-inspirert må jeg finne et bra tema.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Odin, Hugin og Munin på høyre overarm. Har planer om full sleeve på høyrearmen med et vikingskip, midgardsormen og yggdrasil. Skal se om jeg får tatt et bilde av den jeg har nå og poste det.

Den vil jeg se! Har selv lyst på et norrøninspirert motiv av blomster/tre på siden av magen/ribbeina, og trenger inspirasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, pussig at du skulle si det, det var akkuratt den looken tattovøren min gikk for! :)

Hahah, awesome!

Et spørsmål, bare. Når du legger ut din egen tatovering når andre spør om inspirasjon - er du ikke redd for at vedkommende skal be tatovøren sin ta en blåkopi av din tatovering?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahah, awesome!

Et spørsmål, bare. Når du legger ut din egen tatovering når andre spør om inspirasjon - er du ikke redd for at vedkommende skal be tatovøren sin ta en blåkopi av din tatovering?

Nei egentlig ikke. Om folk er så fantasiløse, så skal de få lov til det :) Uansett om man hadde tatt med et bilde av en tattoo til sitt studio og sagt "jeg vil ha denne", hadde nok tattovøren sagt "sorry, den lager ikke jeg". De fleste tattovører er stolte av arbeidet sitt og vil nok ikke lage blåkopier av andre tattoveringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt lyst på en tatovering, eller flere, i mange år nå, men klarer ikke bestemme meg for hva. For noen - inkludert meg - må det ha en liten betydning. Jeg brenner for fotball og da spesielt Manchester United, men en United-logo er jeg egentlig ikke spesielt interessert i. Av dyr så liker jeg ørner og katter. Vet ikke helt hvor maskulint det er med en søt katt tatovert på kroppen, så det måtte nok blitt en ørn om jeg skulle hatt et dyr. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt lyst på en tatovering, eller flere, i mange år nå, men klarer ikke bestemme meg for hva. For noen - inkludert meg - må det ha en liten betydning. Jeg brenner for fotball og da spesielt Manchester United, men en United-logo er jeg egentlig ikke spesielt interessert i. Av dyr så liker jeg ørner og katter. Vet ikke helt hvor maskulint det er med en søt katt tatovert på kroppen, så det måtte nok blitt en ørn om jeg skulle hatt et dyr. :p

Du har jo også større kattedyr som er litt mer drapsmaskin :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen, skal ikke ha heller. Jeg syntes det er flott med rene kropper, siden det nesten er fler som har tatovering enn de som ikke har nå til dags. Ingen utsmykking på meg utenom hull i ørene. Men jeg syntes det kan være både vakkert, kult og sexy på andre :) Og her på forumet er det mange flotte kropper med mye bra utsmykking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...