Gå til innhold

Tatoveringer


Ultraboy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har to, på hver underarm, venstre står det "FIGHT 'it ain't over 'til it's over'"

og på høyre er det ett tre, å det sitter en mann på toppen under står det "i climbed the tree to see the world"

har slitt mye med angst, depresjon, spiseforrstyrrelser osv. så de er begge for å minne meg på hva jeg har klart hittil, og for å minne meg på at man kan oppnå det man vil, så lenge man ikke gir opp.

Sitat fra rocky Baloa den første der nice ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes tatoveringer er greit, så lenge man har et motiv med en historie bak. Kan bli litt mye hvis hele kroppen blir full etterhvert :p

[ATTACH]7978[/ATTACH]

post-4341-14440829753918_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syntes tatoveringer er greit, så lenge man har et motiv med en historie bak. :p

Dette er noe av det teiteste jeg hører.:p Min tattoering har ingen betydning, ingen spesiell historie, jeg syns bare den er kul. Liker den bedre for vær dag som går ! :)

Men når folk spør og jeg svarer den ikke har noen betydning, blir de helt satt ut. Pga Miami/La ink er normen nå at tattoeringer er greit så lenge de har en betydning.

Tattooeringer er kule,thats it :) Har de en betydning så er det kult. Jeg personlig syns tattoeringer er kule og føler meg litt ekstra kul med min tattoering :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...