Gå til innhold

Tatoveringer


Ultraboy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det blir farger ja. Men blir og mye mørkt, da det må til for å dekke over skikkelig. Skal ha ei hanya maske.

Stilen blir noe slikt. :) Men blir tegna freehand. Artisten, Stoyan er helt sinnsykt flink. Det er alle som jobber der. (Onkel henrys tattoo shop)

hanya-tattoo.jpg

Den der var Sykt RÅÅÅ ! :)

jeg har time til onkel henrys tattoo shop selv om to uker. Skal til Rokas eller hva han heter.

Hørt noe om han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har min første tattoveringstime på Onkel henrys tattoo studio den 24 feb. Har da planlagt en på håndleddet i første omgang.

Den andre havner på ribbeina, bare vet ikke når jeg kommer til å ta den enda.

Bare lurer om noen kan si noe om smerten på disse to plassene? Ta de kommer jeg til å gjøre uansett, bare litt nervøs på smerten.:confused:

Om det hjelper så har jeg tatt permanent make up (bryn) for en liten stund siden, så har opplevd den smerten. :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4? Det er jo null stress. Jeg trodde jeg skulle dø på slutten når jeg tokk brynene. var på en heftig 9'er. Så da klarer jeg vell håndleddet :D

skjønner godt at du er fornøyd. For wow den var virkelig pen å se på. Fine farger også videre. Den blir sikkert enda bedre når du får fyllt på litt farge også videre :rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har min første tattoveringstime på Onkel henrys tattoo studio den 24 feb. Har da planlagt en på håndleddet i første omgang.

Den andre havner på ribbeina, bare vet ikke når jeg kommer til å ta den enda.

Bare lurer om noen kan si noe om smerten på disse to plassene? Ta de kommer jeg til å gjøre uansett, bare litt nervøs på smerten.:confused:

Om det hjelper så har jeg tatt permanent make up (bryn) for en liten stund siden, så har opplevd den smerten. :thumbsup:

Alle plasser der det er tynn hud og lite fett vil være ekstra vonde. Ribbein, kravebein, fot etc..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ah hadde jo ikke trengt det du :0

hehe, ser kanskje ikke sånn ut på bilde der. Men der hadde jeg tegna på med øyenbrynspenn. Hadde jo bryn, men hårene var helt lyse, så når jeg ikke hadde tegna på de så så det ikke ut som jeg hadde bryn :p

Det ble et irritasjonsmoment, og for eksempel ikke kunne tørke av seg svette i annsikte, for da kunne pluttselig det ene brynet være vekk. Men etter jeg tokk permanent makeup så kan jeg tørke meg så mye jeg vil :!: haha :rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ah ja da skjønner jeg det!:)

Jeg har vurdert å gjøre d selv, bare meg er d mer formen jeg ikke liker :p

Hvordan gjør du det nå da? Barberer du dem?

Gjør det, gjør det, gjennomfør det :D

Nei nei, barberer det ikke, da blir det jo seende unaturlig ut. Det hun damen har gjort til meg er ''hårpåtegning'', så hvis du studerer så ser du liksom at det er tegnet på små hår. De hårene jeg har over skaper jo et mer naturlig look, slik at det ser ut som mine egne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har min første tattoveringstime på Onkel henrys tattoo studio den 24 feb. Har da planlagt en på håndleddet i første omgang.

Den andre havner på ribbeina, bare vet ikke når jeg kommer til å ta den enda.

Bare lurer om noen kan si noe om smerten på disse to plassene? Ta de kommer jeg til å gjøre uansett, bare litt nervøs på smerten.:confused:

Om det hjelper så har jeg tatt permanent make up (bryn) for en liten stund siden, så har opplevd den smerten. :thumbsup:

Selvfølgelig gjør det vondt, men om smerten opptar tankene dine såpass at du må ha en indikator på det så er du kanskje ikke så klar som du selv trodde? Dessuten er smerte temmelig individuelt. Jeg kan godt plassere ribbeina på en sterk 7, men det må ikke nødvendigvis bety at du opplever det som en sterk 7, for deg kan det fort bli en sterk 4, eller en svak 9. Det vet du jo ikke før du er der og fysisk har nålene i deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...