Gå til innhold

Tatoveringer


Ultraboy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen som vet om tattovører som er flinke med lengre tekster? Og ca hvor mye koster det med skrift?

De fleste tatovører tar timespris. Høres ut som du skal ha en som tar lang tid, og timesprisen ligger på 1100-1500, alt etter kvaliteten på arbeidet til tatovøren. De fleste tatovører er flinke med lengre tekster!

Har nevnt han før, og nevner han gjerne igjen; Jimmy Johnsen @ Hellspawn, Oslo. Han er flink på det meste. Her er en skrift-tatovering han har gjort:

post-643-14440835964897_thumb.png

Et lengre skriftarbeid tror jeg han ser på som en utfordring, og jeg vet han liker utfordringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste tatovører tar timespris. Høres ut som du skal ha en som tar lang tid, og timesprisen ligger på 1100-1500, alt etter kvaliteten på arbeidet tatovøren. De fleste tatovører er flinke med lengre tekster!

Har nevnt han før, og nevner han gjerne igjen; Jimmy Johnsen @ Hellspawn, Oslo. Han er flink på det meste. Her er en skrift-tatovering han har gjort:

[ATTACH=full]13746[/ATTACH]

Et lengre skriftarbeid tror jeg han ser på som en utfordring, og jeg vet han liker utfordringer.

Tenkte mer på ren skrift uten fancy shadeing i bakgrunnen. :D Regner med at det blir en stor utgift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenkte mer på ren skrift uten fancy shadeing i bakgrunnen. :D Regner med at det blir en stor utgift.

Hehe, er jo bare å si til tatovøren at du ikke vil ha noe i bakgrunnen, det. :) Fant ikke noe eksemplar av Jimmy-arbeid med tekst uten bakgrunnstyr, serru!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...