Gå til innhold

Tatoveringer


Ultraboy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Selv har jeg 6 stk, men 4 av dem er små og kjipe (skrifter på lår, håndledd, innsiden av underleppe og nedre mageregion). Heldigvis tok jeg til fornuften å begynte å bygge stort ;)

Ser at mange her også skriver at der så "dyrt" å tatovere seg i Norge. Det er forsåvidt det dummeste jeg har hørt. Selv har jeg vært student de siste fire årene, og det er de siste fire årene jeg har gjort de store prosjektene. Ikke har jeg fått noe "vennepris" heller, har betalt full pris. Hvis en student klarer det, så føler jeg at alle burde klare det.. To ord: prioriteringer og sparing.

Bildet av den på siden er tatt dagen etter siste session. Damen er det Isso fra Larvik som har gjort, spirrevippen rundt er det Iden fra Drammen som har gjort, og rosene og nedover er det Fredrik Dahle fra Sail Away Tattoo i Drammen (anbefalles!!) som har gjort.

Armen har Fredrik Dahle fra Sail Away Tattoo i Drammen tatt seg av, og bildet er tatt dagen etter siste session så noen av fargene popper litt mer på bildet enn nu.. :)

post-2939-14440829748287_thumb.jpg

post-2939-14440829748671_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes godt utførte tatoveringer med tanke bak er fantastiske. Skikkelige tatovører er fagmennesker, håndtverkere og kunstnere. Selv har jeg åtte stykker så langt, mye fra Eric på Kunst med Puls og noe fra Perro på Lucky 7.

"Syden"-tattiser tatt i fylla etter at man har plukka ut flash fra veggen har jeg veldig lite sansen for

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv har jeg 6 stk, men 4 av dem er små og kjipe (skrifter på lår, håndledd, innsiden av underleppe og nedre mageregion). Heldigvis tok jeg til fornuften å begynte å bygge stort ;)

Ser at mange her også skriver at der så "dyrt" å tatovere seg i Norge. Det er forsåvidt det dummeste jeg har hørt. Selv har jeg vært student de siste fire årene, og det er de siste fire årene jeg har gjort de store prosjektene. Ikke har jeg fått noe "vennepris" heller, har betalt full pris. Hvis en student klarer det, så føler jeg at alle burde klare det.. To ord: prioriteringer og sparing.

Bildet av den på siden er tatt dagen etter siste session. Damen er det Isso fra Larvik som har gjort, spirrevippen rundt er det Iden fra Drammen som har gjort, og rosene og nedover er det Fredrik Dahle fra Sail Away Tattoo i Drammen (anbefalles!!) som har gjort.

Armen har Fredrik Dahle fra Sail Away Tattoo i Drammen tatt seg av, og bildet er tatt dagen etter siste session så noen av fargene popper litt mer på bildet enn nu.. :)

Her snakker vi, sinnsykt bra:thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg startet med tattoveringer når jeg var 16 år, og er helt hekta desverre. Har 6 tattoveringer som jeg er veldig stolt over. Navnet mitt på armen, anch korset på baksiden av armen, skrift på ribbeina ( a day without laughing is a day wasted ), en M og en C på ryggen for mamma og søstera mi, stjerner på foten og en liten søt skrift på rumpa, hehe :-)

post-4228-14440829752889_thumb.jpg

post-4228-14440829752032_thumb.jpg

post-4228-14440829752406_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv har jeg 6 stk, men 4 av dem er små og kjipe (skrifter på lår, håndledd, innsiden av underleppe og nedre mageregion). Heldigvis tok jeg til fornuften å begynte å bygge stort ;)

Ser at mange her også skriver at der så "dyrt" å tatovere seg i Norge. Det er forsåvidt det dummeste jeg har hørt. Selv har jeg vært student de siste fire årene, og det er de siste fire årene jeg har gjort de store prosjektene. Ikke har jeg fått noe "vennepris" heller, har betalt full pris. Hvis en student klarer det, så føler jeg at alle burde klare det.. To ord: prioriteringer og sparing.

Bildet av den på siden er tatt dagen etter siste session. Damen er det Isso fra Larvik som har gjort, spirrevippen rundt er det Iden fra Drammen som har gjort, og rosene og nedover er det Fredrik Dahle fra Sail Away Tattoo i Drammen (anbefalles!!) som har gjort.

Armen har Fredrik Dahle fra Sail Away Tattoo i Drammen tatt seg av, og bildet er tatt dagen etter siste session så noen av fargene popper litt mer på bildet enn nu.. :)

Sååååå rått!! digger det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...