Gå til innhold

Tatoveringer


Ultraboy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Jeg har ingen fra før men har satt opp en time nå i April (gruer meg veldig, mest fordi jeg vet den ska være der for alltid og da må den være PERFEKT) men jeg har værtfall bestemt meg for å tattovere fødseldatoene til mamma og pappa, lang historie, men de er enda her med oss og de er mine bestevenner, ingen over ingen under så vil gjerne vise dem hvor mye de faktisk betyr for meg! (dog de kanskje ikke syns tattovering er nødvendig) lillesøster har tatt sin første nå så trur ikke de har noe imot det heller og det beste av alt, de får ikke vite noe før den sitter på kroppen min :wub: tallene skal forresten være i romertegn :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tre stykk. Har kinategnet for mamma i lysken, det gikk til helvette under første svangerskap.. Har navnet til min eldste datter på underarmen og en engel på ryggen som ikke er ferdig ennå.. Men det kommer flere, jeg elsker tatoveringer. Er liksom bare pengene det står i :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange kule tatoveringer her.

Kunne selv tenkt meg skrift av noe slag på utsiden av hånda, nedenfor lillefingern, men finner ikke ut hva :p

Også er jeg redd et skal gjøre dritvondt, selv om jeg verken er redd for nåler eller sånne ting.. haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange kule tatoveringer her.

Kunne selv tenkt meg skrift av noe slag på utsiden av hånda, nedenfor lillefingern, men finner ikke ut hva :p

Også er jeg redd et skal gjøre dritvondt, selv om jeg verken er redd for nåler eller sånne ting.. haha

Tattooeringer gjør vondt, men det hadde ikke vert kult med tattis om en ikke måtte gjøre seg fortjent til den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange kule tatoveringer her.

Kunne selv tenkt meg skrift av noe slag på utsiden av hånda, nedenfor lillefingern, men finner ikke ut hva :p

Også er jeg redd et skal gjøre dritvondt, selv om jeg verken er redd for nåler eller sånne ting.. haha

Smerten kommer så veldig an på hvor man tar den, så av og til har jeg fått "sjokk" over hvor vondt det er, mens andre ganger har det føltes som en slags massasje. :p

Tenkte jeg forresten skulle informere om at blekket fester seg veldig dårlig på utsiden av hånda (og man vasker seg mye der), så du må nok mest sannsynlig gå over den et par ganger i året!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...