Gå til innhold

Tatoveringer


Ultraboy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skal ha skrift på ribbeina, sammen med et stjerneskudd som jeg holder på å tegne. Også har jeg lyst på det kinesiske tegnet for viljestyrke enten på hoftebenet eller ankelen/foten.. Har ikke helt bestemt meg enda :)

Hørtes fint ut:) Skrift på ribbeina er drit tøft, can you take the pain:P?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[ATTACH=full]6052[/ATTACH]

Dette er resultatet etter i går. Fargen blir ikke så sterk som her, kommer til å falme litt m en gang..

Kommer flere detaljer, men vi rakk ikke mer enn fargen.. tok lenger tid enn planlagt..

Må persolig si at jeg stort sett synes sort/hvitt tattoveringer er finest, med noen få unntak.

Det er et av unntakene, den ble utrolig fin i farger!:D

Congrats:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I gang med fullsleeve nå, fra brystet til skulder til håndledd:p

Er dyrt å ta tattovering i Norge, men ville ikke drømme om å starte ett Tattoo prosjekt uten å kjenne til artisten, eller arbeid han har utført tidligere...

Sleeve kan du regne med utgifter på alt fra 14-24 lapper (detaljer og timepris)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kenneth Vassli
I gang med fullsleeve nå, fra brystet til skulder til håndledd:p

Er dyrt å ta tattovering i Norge, men ville ikke drømme om å starte ett Tattoo prosjekt uten å kjenne til artisten, eller arbeid han har utført tidligere...

Sleeve kan du regne med utgifter på alt fra 14-24 lapper (detaljer og timepris)

En sleeve med brystet vil jeg tro fort blir ganske kostbart, jeg er enda ikke ferdig med min sleeve, det er kun arm ikke bryst.

har bikket 20 timer allerede, og når man regner 1200kr timen ca så blir det 24000,-

så jeg ville stemt for nærmere mellom 20k og 30k :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...