Gå til innhold

heleneh

Medlemmer
  • Innholdsteller

    314
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om heleneh

  • Rang
    Avansert medlem
  • Bursdag 06. aug. 1989

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Jeg er 24år, 62kg fordelt på 163cm. Jeg har trent styrke i ca 3 år, det siste halve året veldig lite, og ikke effektivt. Derfor har jeg fallt litt ut og trenger noe nytt for å komme igang igjen. Tidligere har jeg vært borti X.zice programmet, ellers lite erfaring med de som ligger ute er på FB. Måle mitt er å få synlige muskler rett og slett! Ønsker et nytt program, men usikker på hva som passer meg iforhold til mengde intensitet og hvilke øvelser som skal være i et effektivt program. og ikke minst hvor mye cardio trening som skal prioriteres. Noen som har anbefalinger? trener gjerne 3 -4
  2. Velkommen til Stavanger *Leste du er fra Molde* , men du skriver i stavanger tråden :) hehe

  3. Jeg er kanske fersk selv, men sånn som jeg tenker, prøver å få i målet for proteiner hver dag, uansett trenings dag eller ikke. Men grunnen til det er at jeg kjører diett også, derfor er målet mitt og bevare mest mulig muskelmasse, men gå ned i fettprosent. Jeg suplerer med shake, dersom jeg ikke få i meg nok illøpet av dagen. Proteiner er kroppens byggestener, men karbs er også viktig for og gi proteinene energien til å kunne bygge. Det er bedre med litt for mye proteiner enn for lite. Kroppen trenger proteiner og karbs for og kunne restituere opptimalt.
  4. det kommer vel litt ann på målet ditt.? og proteinintaket ditt fra andre kilder.? men det er ikke noe must i seg selv å ta tilskudd av proteiner dersom du er flink til å få i deg nok proteiner via fast føde.
  5. 10 biter SUSHI fra lille asia. 77g karbs ! visste ikke det føre jeg hadde inntatt dem. Nå blir det trening alikevel!
  6. Fet tattovering!:D

  7. Jeg bruker det, føler at jeg blir litt mer opplagt, og får litt mer energi. Men,, det kan jo være psyken også da, jeg velger å ha trua på at det funker
  8. hvor lenge må den stå i kjøla før den stivner ? utolmodig jeg hehe
  9. Men, for jeg som prøver og få vekk underhudsfettet,, vil jeg ikke ``ødlegge`` dietten om jeg tar et glass vin på kvelden. ?
  10. Et stykk kanskje dumt spørsmål. I artikkelen i FHM om å få sixs pack på 12 uker. Fulgte han PSMF ? Isåfall kommer det opp av han kunne fint nyte et glass rødvin uten å ødlegge dietten. er dette tilfelle ?
  11. jeg planlegger å kjøre oppkarbing i morgen etter 18 dager på psmf med 2 spisevinduer på 6timers varighet (en gang per uke). Jeg har liggi på ca 700kcal, 145g protein, 10g fett, og 10g karbs. Nå lurer jeg på hvor mye jeg egentlig skal ha i meg i morgen? har satt opp en plan som ser sånn ut: 1467 kcal, 106g protein, 214g karbs og 16g fett. Før dietten veide jeg 57kg og er 162cm høy. Er dette opptimalt ? eller hva bør jeg evt. endre ?
  12. ja sant sant, må se om jeg klarer da vet med meg selv at jeg har nok litt vanskelig med å motstå fristelser på ferie
  13. okei skjønner. Men om jeg begynner med venlig kosthold igjen på ferien, er jeg litt rett for at jeg skal gå rundt der i bikini og være oppblåst med vann i kroppen er liksom ikke noe særlig det heller. Vil det da være gunstig og begynne opptrapping litt tidligere, sånn at kroppen venner seg til karbs igjen ?
×
×
  • Opprett ny...