Gå til innhold

Tatoveringer


Ultraboy

Anbefalte innlegg

Note to self:

Bli mye mer tøyelig før neste session.

Smøre seg selv på ryggen var ikke så lett! haha står jo i bue her omtrent.. JAJA sånt kan det gå:p

Du burde jo ikke slite så fælt med å få smørehjelp du, da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe virker ikke sånn, er jo nå her helt alene og smører :eek:

Har du spurt, eller regner du med at en av dem som lusker i buskene skal ringe på? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da, Admira... Da er time bestilt. Og det blir den 31. Klokken 14. En liten uke. Herregud som jeg gleder meg til å få noe nytt og fresht over den gamle jeg har der nå. Ble forandring i planene da. Skal gå for japansk stil isteden. ;)

Kuuult:)

Blir moro å se resultatet:)

Og det er jo ikke lenge til i det hele tatt!:) gjort deg noen tanker om hva slags motiv, farge eller sort/hvit?:)

Jeg har ny time i slutten av februar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir farger ja. Men blir og mye mørkt, da det må til for å dekke over skikkelig. Skal ha ei hanya maske.

Stilen blir noe slikt. :) Men blir tegna freehand. Artisten, Stoyan er helt sinnsykt flink. Det er alle som jobber der. (Onkel henrys tattoo shop)

hanya-tattoo.jpg

aaa stiiilig da! blir sikkert skamkult:)

Må ta bilder når du er ferdig:)

Blir det mange sessions eller?:)

Blir ofte mørkt når det er coverups men det blir som regel bare kult

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir farger ja. Men blir og mye mørkt, da det må til for å dekke over skikkelig. Skal ha ei hanya maske.

Stilen blir noe slikt. :) Men blir tegna freehand. Artisten, Stoyan er helt sinnsykt flink. Det er alle som jobber der. (Onkel henrys tattoo shop)

Har sett på en del bilder av arbeidet hans, og er kjempe imponert!

Så blir nok å avtale time med han neste gang jeg skal ha blekk på kroppen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forrige tattisen var det Rokas fra samme studio som gjorde. Også veldig veldig veldig dyktig. :)

Jeg tviler ikke, vært innom der en gang når jeg var med ei vennine å fikk sin første.

Og virka som veldig hyggelig og behjelpelige folk :)

Og det neste prosjektet blir antagentligvis et større ett, så blir vel ikke med det første.

Må spares opp til :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...