Gå til innhold

Tatoveringer


Ultraboy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Tusen Takk :)

Det skal jeg gjøre :) grue gleder meg til den 19, hehe mye mer skyggelegging and that hurts :)

Du kan jo kjøpe sånn krem som lindrer smerten en god del, husker ikke navnet men er sikkert noen andre som har erfaring med det :) Veldig kul tattooering forresten, er dette den første? kult at du har gått for en stor en

edit: bladde gjennom fra side 12 så så ikke det ferdige resultatet veldig kult :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leit å få smørt:p?

haha grusomt.. Sto i bue i dag omtrent for å nå den men vakke så lett det:p

Du kan jo kjøpe sånn krem som lindrer smerten en god del, husker ikke navnet men er sikkert noen andre som har erfaring med det :) Veldig kul tattooering forresten, er dette den første? kult at du har gått for en stor en

Embla krem kanskje??:) Vet noen har brukt det, men det er ikke alltid så lurt.. Huden blir ikke lik, litt læraktig som igjen gjør det verre for han som tatoverer:)

Men gikk greit.. Bare visse partier ytterst på ribbeina som var heftige:)

Har en på magen,typisk liten trible.. Angra etter en uke at jeg ikke tok større:) så det ble go big or go home :) heheh neida, men alltid hatt lyst på hele ryggen:)

Har du noen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha grusomt.. Sto i bue i dag omtrent for å nå den men vakke så lett det:p

Embla krem kanskje??:) Vet noen har brukt det, men det er ikke alltid så lurt.. Huden blir ikke lik, litt læraktig som igjen gjør det verre for han som tatoverer:)

Men gikk greit.. Bare visse partier ytterst på ribbeina som var heftige:)

Har en på magen,typisk liten trible.. Angra etter en uke at jeg ikke tok større:) så det ble go big or go home :) heheh neida, men alltid hatt lyst på hele ryggen:)

Har du noen:)

Embla krem ja, har ikke prøvd det selv men vurderer å bruke det når jeg skal tattoere brystet. Har en på armen så langt. Er helt enig skal en ha tatooering skal en gjøre det skikkelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn007
[ATTACH=full]6052[/ATTACH]

Dette er resultatet etter i går. Fargen blir ikke så sterk som her, kommer til å falme litt m en gang..

Kommer flere detaljer, men vi rakk ikke mer enn fargen.. tok lenger tid enn planlagt..

Så utrolig fin den ble! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla krem ja, har ikke prøvd det selv men vurderer å bruke det når jeg skal tattoere brystet. Har en på armen så langt. Er helt enig skal en ha tatooering skal en gjøre det skikkelig :)

Embla er ganske dyrt for en knøtt liten tube, pluss har veldig kortvarig effekt:)

Men skader ikke å prøve:)

Når skal du neste?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...