Gå til innhold

Hva er ditt favoritt pre-wo tilskudd?


flexxnes

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hvordan fungerer SAW for dere, og hva smaker det egentlig?

SAW funker kjempebra, og det smaker som bruspulver med solbærsmak eller noe slikt. Det klør og stikker i hele kroppen, særlig hvis det er lengesiden du har spist. Og da vet du at du begynner å bli klar. Max 30 min venting etter inntak. Tar 1 1/2 scoops. Hovedgreia er at man blir giret hver trening.

Det er så langt den beste jeg har testet, og jeg har testet jack3d, yok 3d, arginin+citrulin (ren) og jack3d advanced.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler dem som skraper markedet etter Craze til å prøve Origin fra Genomyx,

Fikk nylig til sendt den fra Australia, og skal sant sier så får ihvertfall både jeg og treningskameraten min vesentlig mer energi av Origin enn craze - det skal dog bemerkes en god dasj svimmelhet etter dem tyngste løftene.

Bra fokus, mye energi og for en eller annen grunn skulle man tro det var noe snusk i den for folk har en tendens til å bli veldig skravlete (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler dem som skraper markedet etter Craze til å prøve Origin fra Genomyx,

Fikk nylig til sendt den fra Australia, og skal sant sier så får ihvertfall både jeg og treningskameraten min vesentlig mer energi av Origin enn craze - det skal dog bemerkes en god dasj svimmelhet etter dem tyngste løftene.

Bra fokus, mye energi og for en eller annen grunn skulle man tro det var noe snusk i den for folk har en tendens til å bli veldig skravlete (y)

Var noe snusk i den tror jeg,de måtte slutte med å produsere den pga innhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Hadde hovedsakelig planer om å prøve neurocore, men så er jo Nano Vapor på et enda bedre tilbud da, samtidig som det visstnok skal være flere virkestoffer i Nano, så på. BB at det var noe snakk om at neurocore var konsentrert, mens vapor ikke var det, noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde hovedsakelig planer om å prøve neurocore, men så er jo Nano Vapor på et enda bedre tilbud da, samtidig som det visstnok skal være flere virkestoffer i Nano, så på. BB at det var noe snakk om at neurocore var konsentrert, mens vapor ikke var det, noen som vet?

Det er vel mere karbofyll i Nano (ettersom scoopet og en dosering er cirka 3x så høy som i neurocore). Med andre ord: Det er som om du drikker rå-saft (neurocore) eller bare vanner den ut til vanlig saft (nano), så får du i deg det samme ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig foretreker jeg å blande egen PWO! Da vet jeg hva som er i + at jeg ikke betaler for alle fyllstoffene som bare er med på å drive prisen opp. En PWO sin førsteutgave er som regel best, da den så må tas av markedet og fjerne "noen elementer", fordi den er for bra til å være lovlig ref: jack3d, craze etc. Når andreutgaven kommer, så er produktet kjent og mange vil fortsatt ha det, og de tjener fortsatt fett på det.

Min PWO:

- Kreatin mono

- L-arginin

- BCAA

- Carbs

- Koffein

Synes den mix´n fungerer som gull!(y) Blir ikke så dyrt heller om en kjøper i bulk på tilbud hos Gymgrossisten, Body Power ++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat fått prøve Cellucor C4 nå, og vil si at den er bedre en whiteflood med tanke på smak og uvellhet i magen :)p). Får ganske bra pump av den, så det kan godt hende du ikke trenger å kjøpe et non stim pump produkt hvis du er vandt til å gjøre det.

Og husk å kjøp PWOs utenfor norges grenser hvis du vil ha noen effekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat fått prøve Cellucor C4 nå, og vil si at den er bedre en whiteflood med tanke på smak og uvellhet i magen :)p). Får ganske bra pump av den, så det kan godt hende du ikke trenger å kjøpe et non stim pump produkt hvis du er vandt til å gjøre det.

Og husk å kjøp PWOs utenfor norges grenser hvis du vil ha noen effekt.

evt. vær forsiktig med å kjøpe PWO utenfor Norges grenser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det? Folk klarer vel å finne informasjon om hva de inneholder?

Burde vel stått: forsiktig NÅR Man kjøper PWO utenfor Norges grenser. Evt.: forsiktig når man ikke kjøper av norske leverandører.

Sa ingenting om at folk ikke greier å finne informasjon. Men tror likevel ikke alle er like oppmerksom på hva mange av disse produktene inneholder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hvorfor POW?? Jeg har prøvt en del av dem på det norske markedet, blir fan bare tørr i munnen

Og av visse produkter vondt i hodet. Jeg kuttet ut alt av dette spiser en stabil middag en timme ca før trening

Pluss en gainer det holder fan så krutt i denne mannen då. Før i min værld og i hur kroppen min fungerer så blir jeg sykt ororlig og skjelven av disse produkter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Infa , ville ikke annbefale deg å kjøpe "merkevarer" , som f.eks NoXplode 2.0, Neurocore e.c.t. fra Norge.

De bytter ut hele det "originale" innholdet, og lager en mild miks av koffein og kreatin. (Når du får pakken, ser du en hvit klistrelapp med innhold over den originale innholdsfortegnelsen).

Mine erfaringer :

Jack 3d - OK+ (mye energi og fokus)

No Xplode 2.0 - En av de bedre, både på smak og effekt, men så gikk jeg på 2-3 scoops

Neurocore - OK (Følte litt effekt, men ikke det helt store.. smakte veldig godt da :p )

1.M.R - OK+ (Mye energi og fokus)

Cellucore C4 Extreme - OK+ effekt (mye prikking og kribling, fokus og veldig god smak :) )

Con-Cret - Har stående men ikke fått prøvd (erfaringer? )

SCREAM - Har stående men ikke fått prøvd (erfaringer? )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...