Gå til innhold

ErikRoskifte

Medlemmer
  • Innholdsteller

    180
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om ErikRoskifte

  • Rang
    Medlem
  • Bursdag 15. aug. 1991

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. En liter styrk kakao og 300gr roast beef- kjapt og enkelt. Det kvalifiserer vel greit som fråtsing når en skive etter skive trøkker på med roastbeef i trynet. MMMMMM <3 [ATTACH]155998[/ATTACH]
  2. 200 gr Svinekjøtt 3% fett 75 gr ris 1/3 løk 2 stk chilli 100 gr søtpotet [ATTACH]154951[/ATTACH]
  3. 400 gr pepperbiff og poteter [ATTACH]153641[/ATTACH]
  4. Takk for kjapt svar Zmurph! Da hiver jeg meg med:dead:
  5. Når er sluttdato for dette grusomme tiltaket?
  6. Tjenaaa! Som kjent så er det jo bare et noe en supplerer med, så tar for gitt at basic som mat og trening er på plass så du ikke kaster penger i dass her, men jeg kan bare si det som har fungert for meg da: 30 gr whey (litt over 1 full scoop) sammen med 5 dl styrk med en gang jeg står opp 2 scoops gainer (mutant mass) + 1 scoop whey ether trening
  7. Ja, en kan lage en mye bedre gainer selv, men da må en ha kunnskap til det. Det virket ikke slik på meg at han hadde så veldig kontroll på maten, og derfor anbefalte jeg gainer på bakgrunn av at han slet med å få i seg nok kcal. Nei, mutivitaminer er jo ikke waste med mindre du klarer å lage veldig variert mat hver dag, og det er maten som egentlig er problemet her da. Kasein i stedenfor et måltid etter trening? Ikke no å anbefale vel... Det er jo da du må fylle på med næring, så du bygger opp kroppen igjen.
  8. For proteiner anbefaler jeg i første omgang ikke annet enn whey, til bruk for etter trening og frokost. Jeg ser ikke helt poenget i å kjøre på med kasein og alt mulig rart for deg. Whey med 1 banan eller riskaker etterfulgt av et måltid ca 45 min etterpå er gull. Min erfaring tilsier at Optimum Nutrition sin sjokoladesmak er best. Av gainere foretrekker jeg Mutant Mass sin sjokolade, billig bra og smaker godt. Multivitaminer kjøper jeg i sverige, animal pak for eksempel. kreatin er kreatin så lenge det er 100 % rent, men jeg kjører Oprimum Nutrition der og
  9. Vil egentlig ikke anbefale deg kosttilskudd, om du ikke har basics på plass. Ikke fordi det gjør skade, men det blir dyrt iforhold til hva du får ut av det, mener jeg. Først: ta et skikklig grep om maten, som du selv sier ikke er helt innafor. For det andre: ha en målrettet treningsplan For det tredje: få de 2 øvrige punktene til å fungere sammen. Jeg tror du har mye å hente der. Kosttilskudd er et tilskudd, og er som kjent ikke ment å erstatte "basics". Det gjør deg med andre ord ikke bedre om grunnfundamentet ikke er der. Maten gjør nesten alt arbeidet, men det tar tid å få det på pla
  10. Haha! Sant det du sier at den er billig, men hvilken gainer foretrekker du på smak?
  11. Mutant Mass er min favoritt! Hvilken smak foretrekker du?
  12. Hvordan legger du opp treninga iforhold til de ulike dagene med ulikt inntak? Looking beast!
  13. Ingenting er som å rømme fra skoleboka til treningssenteret når eksamenstida står på som verst! :D

×
×
  • Opprett ny...