Gå til innhold

Hva er ditt favoritt pre-wo tilskudd?


flexxnes

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Var i Polen i juleferien, og der solgte de den over disk :)

Er det bare den de selger, eller selger de den sløve versjonen og? Kjenner en som er i Polen nå, så jeg lurte på om jeg skulle få han til å ta med en boks eller 3 :p

Skal eg be han spørre etter denne versjonen eller skal eg bare håpe han får riktig :p?

Tok du fly forresten? Hvordan er det med toll og kontroller :p? Litt kjedelig vist han får problemer pga en liten boks PWO :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det bare den de selger, eller selger de den sløve versjonen og? Kjenner en som er i Polen nå, så jeg lurte på om jeg skulle få han til å ta med en boks eller 3 :p

Skal eg be han spørre etter denne versjonen eller skal eg bare håpe han får riktig :p?

Tok du fly forresten? Hvordan er det med toll og kontroller :p? Litt kjedelig vist han får problemer pga en liten boks PWO :)

Tror det er helt lov å ta med seg hjem til 3 måneders forbruk :) Jeg ble selv stoppet i tollen på vei hjem fra USA engang, og de kikket på en boks NO xplode og en boks C4, men han sa ingenting og bare la de tilbake og sendte meg hjem og ønsket meg gode gainz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare den de selger, eller selger de den sløve versjonen og? Kjenner en som er i Polen nå, så jeg lurte på om jeg skulle få han til å ta med en boks eller 3 :p

Skal eg be han spørre etter denne versjonen eller skal eg bare håpe han får riktig :p?

Tok du fly forresten? Hvordan er det med toll og kontroller :p? Litt kjedelig vist han får problemer pga en liten boks PWO :)

Det var den eneste de hadde der jeg var, men det skader nok ikke å spørre for å være helt sikker ;)

Jeg tok fly, og du er nok ganske uheldig om du blir tatt.. Hadde jeg blitt tatt så måtte jeg nok bare spilt dum, men jeg aner egentlig ikke hva som skjer om du først skulle blitt tatt :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøvd fucked up med tyttebær? æsj. Kjøpte en boks å testa 2 treninger. Tør ikke bruke den pga dmae? slår ut på prøve? Uansett ga det meg ikke mer enn prikking i kroppen pga beta alenine. koffein drikker jeg nok for mye av i løpet av dagen så der merka jeg ikke noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvd fucked up med tyttebær? æsj. Kjøpte en boks å testa 2 treninger. Tør ikke bruke den pga dmae? slår ut på prøve? Uansett ga det meg ikke mer enn prikking i kroppen pga beta alenine. koffein drikker jeg nok for mye av i løpet av dagen så der merka jeg ikke noe

Har prøvd den,funket knall på meg!Hvor kjøpte du den?Jeg finner ikke mer av originalen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da de fjernet den gamle I am fucked up pwo boksen grunnet noe regler eller noe, kom det en ny boks i butikken, samme navn men ikke like effektiv, snakket med han ene som jobbet på bodypower på Nordby senteret på fredag og han nevnte det var flere kosttilskudd som kom til å bli fjernet fra hyllene, men han sa ikke hvilket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...