Gå til innhold

Hva er ditt favoritt pre-wo tilskudd?


flexxnes

Anbefalte innlegg

Og jo, man blir jo tolerant mot den mengden man drikker. Drikker man feks 700-800mg koffein fordelt på en arbeidsdag, så blir man ganske så tolerant mot dette. Å tro at stims har en evig effekt når man bruker det jevnlig er jo litt naivt :huh:

Så avslutter jeg hele greia med at:

1. Janeee vet ingenting om mengden koffein hun får i seg, eller innbiller seg at hun får i seg store mengder, når det i realiteten er 1/3 av det hun tror.

2. Alle argumentene dine utenom toleranse er svake, og det med toleranse er alle klar over, men det betyr ikke at folk øker koffeindosen i det uendelige selv om de drikker kaffe daglig. 700-800mg koffein tilsvarer over 10 kopper med sterk filterkaffe om dagen, noe gjennomsnittet ikke er i nærheten av.

3. Du sammenligner deg selv mot resten av befolkningen når jeg spesifikt snakker om befolkningen i sin helhet, og ikke individer. Siden du tar deg selv som et eksempel, så kan jeg svare tilbake med et eksempel med en lite jente på 17 år på 45kg som ikke tåler mer enn 1 kopp kaffe om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som skiftarbeider så sitter du omtrent konstant med den kaffekoppen i handa og super, uten den store effekten. Så endel kaffekopper blir det på de jeg jobber med, hvor sterk den er er jo forskjellig men det blir endel kopper på jobb, og de fleste drikker kaffe hjemme også. Men som nevnet over her blir det jevnt over med jevnt inntak av mat (skiftarbeidere :p).

Må ikke drikke 180mg da, for da klarer du ikke å gjøre arbeidet ditt uten problemer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Har selv brukt Craze og I'm fucked up.

per dags dato går jeg fortsatt på I'm fucked up, og føler det sparker litt da det kommer til prikking. Pump derimot har jeg følt at den avtar egentlig veldig mye i forhold til hva Craze gjorde. Så jeg må si at jeg fortsatt savner den, og har den som favoritt enda, men nå har jeg vell og merke ikke prøvd så veldig mye Preworkout. Dog har jeg lyst til å prøve Jack3d, og teste funksjonen av den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan drekkes hvis kaffesmaken er nesten druknet i sjokolade eller annen smak men har ikke orket å prøve å lære meg å drekke det engang :p

Prøv denne; den hjalp meg:)

1 del kaffe, 1 del melk, og hvis du er like søtmums som meg, 1 del sukker.

(Og skal du gaine, erstatt melk med fløte)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv brukt Craze og I'm fucked up.

per dags dato går jeg fortsatt på I'm fucked up, og føler det sparker litt da det kommer til prikking. Pump derimot har jeg følt at den avtar egentlig veldig mye i forhold til hva Craze gjorde. Så jeg må si at jeg fortsatt savner den, og har den som favoritt enda, men nå har jeg vell og merke ikke prøvd så veldig mye Preworkout. Dog har jeg lyst til å prøve Jack3d, og teste funksjonen av den :)

Lurte på kvar du kjøper I'm fucked up?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min egen del har jeg brutt det ned til at det som funker for meg er enkelt og greit koffein og Beta Alanin som uansett er hovedingrediensen i de fleste produktene.

I tillegg tar jeg Taurin på grunn av at jeg innbiller meg at det gir meg bedre pump :dry:

Kreatin handler vel mest om å ha fulle lagre i kroppen og kan med fordel taes på et annet tidspunkt enn når man fyller på med koffein som hemmer opptaket til en hvis grad.

Andre ingredienser blir for meg bare fordyrende.

Hvis man da ikke får tak i produkter med "amfetamin" i da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får fortsatt en del DMAA-produkter fra predator. Kan på det varmeste anbefale SAN Launch 4350. Favoritten min er fortsatt craze, men ikke fordi den gjør noe som helst for trening. Kun fordi den gjør at det andre sier til meg blir morsommere. Og for dager man ikke har sovet. Ellers er iForce Conquer det drøyeste jeg noensinne har vært utsatt for i forbindelse med trening. Armene gikk som tennstemepelet i et maskingevær når jeg benket. Ulempen er at man blir psykotiskparanoidrasende og vil rive ned veggene fordi man tror snuten lytter bak tapetet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mitt er 1.M.R( one more rep) kjøpt hos gymgrossisten i strømstad.eneste som er dumt at jeg "kræsjer" etter trening og ikke sovner før langt på natt. men men ;)

nr2 er jacked xx fra mmsports. den er billig og sparker som fy!

nr3 er vip x fra mmsports. billig og bra.

Hva er DIN favoritt?

fikk en bitteliten espresso kanne til jul, som nå er min beste venn 15-30 min før trening, gir meg mindre dose koffein en vanlig kaffe, (selv om ikke alle fårstår det) samt at magesekken ikke "eser ut" FØR trening som oftest resulterer i oppkast for de nyeste trenings-narkomane :)

prøvde No-Explode men var lissom ikke helt min smak, ettersom magesekken fikk seg en strekk og fokuset gikk på å hålde vesken nede istedet for å løfte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har forsøkt mye forskjellig: hva anbefaler dere til en som vil ha ekstra energi/fokus i treningen nå som jeg går inn i en moderat slankeperiode?

Jeg tåler ikke så godt mye kunstig søtning og er lite følsom på koffein (kan drikke en kopp kaffe og gå og legge meg). Vet ikke hvordan de varierer i kalorimengder, men er de lave på kalorier, er jo det et pluss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk nettopp en boks med Mesomorph, og det er nok den beste pre workouten jeg har prøvd.

Har tidligere brukt Jack3d micro, I'm f#cked up, Raw intensity og Anabolic beast. Med disse har jeg ikke merket så stor forskjell bortsett fra litt mer energi og prikking, men med en scoop Mesomorph får jeg masse energi og fokus til tusen!

Absolutt å anbefale :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk nettopp en boks med Mesomorph, og det er nok den beste pre workouten jeg har prøvd.

Har tidligere brukt Jack3d micro, I'm f#cked up, Raw intensity og Anabolic beast. Med disse har jeg ikke merket så stor forskjell bortsett fra litt mer energi og prikking, men med en scoop Mesomorph får jeg masse energi og fokus til tusen!

Absolutt å anbefale :)

Hvilken versjon har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...