Gå til innhold

Hva er ditt favoritt pre-wo tilskudd?


flexxnes

Anbefalte innlegg

Helt enig.

Er merkelig at "alt"som kan gi ett lite spark bak på trening, skal bli forbudt her i Norge, Men slik er det. Så nå er det bare å kjøpe opp ett lite lager sånn i tilfelle det blir vedtatt å ikke selge det mer.

Sverige er ikke langt unna :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk beskjed igår om at hvertfall SAW er blitt tatt inn av mattilsynet, og skal sjekkes grundigere. De som fortsatt har dette i butikker, bak disken på gymet osv, får srlvfølgelig selge det de har, men de får ikke bestille opp igjen før resultater fra mattilsynet er klart. Han som eier gymet der jeg trener sa at han trodde det kom til å bli slutt på SAW, han hadde fått inntrykk av det etter en samtale med mattilsynet denne uka som var nå-

Lurer på hva dem finner i saw som er ulovlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva dem finner i saw som er ulovlig?

Tror ingenting er ulovlig, men at dosene for noen av stoffene blir for høye. Er som regel det som slåes ned på. De fikk no-xplode inn i landet enkelt å greit ved å justere ned anbefalt dosering til 10gram. Da kom alle stoffen under grensa for hva som er lov i Norge :)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror heller ikke d:-) brukt d i en mnd nå, er mer konsentrert, fokusert og har økt i både kroppsvekt og kg på treninga:-) syntes den er helt ok. Men brukte jungel warfare og jack3d, 1 første generasjon for en lang stund tilbake, og d var mye bedre en d som er på markedet nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror heller ikke d:) brukt d i en mnd nå, er mer konsentrert, fokusert og har økt i både kroppsvekt og kg på treninga:) syntes den er helt ok. Men brukte jungel warfare og jack3d, 1 første generasjon for en lang stund tilbake, og d var mye bedre en d som er på markedet nå.

Enig med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[ATTACH]129923[/ATTACH]

Akkurat bestilt denne fra utlandet, smakt den en gang tidligere av en venninne og likte den veldig godt! Noen av stoffene som er ulovlige, ettersom ingen i Norge selger den?

Etter litt lesing her og der klarer ikke jeg finne noe som er ulovlig her i Norge. Men ser folk prater om forskjellige etiketter på produktet, og at noen innholdsfortegnelser sier den inneholder 1,3D. Dette er et stoff som står på dopinglisten, så kan jo være greit å sjekke;)

Men som sagt, har bare tatt en kjapp titt etter det jeg vet personlig vil slå ut, så ikke ta det for alt for god fisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[ATTACH]129923[/ATTACH]

Akkurat bestilt denne fra utlandet, smakt den en gang tidligere av en venninne og likte den veldig godt! Noen av stoffene som er ulovlige, ettersom ingen i Norge selger den?

Jeg vet ikke om det er slik lenger, men sist jeg sjekket så er ikke såkalte "proprietary blends" lovlig i Norge. Altså at de oppgir en del av pre workouten, som de kaller (for eksempel) "stim matrix", hvor de oppgir hvilke stoffer den inneholder, og hvor mange mg hele blandingen består av, men ikke hvor mange mg hver av stoffene utgjør i blandingen, hvis det var forståelig :p

Og denne pre workouten, "the curse", viser 3 proprietary blends på sin innholdsliste. Ingen av de stoffene er ulovlig, så vidt jeg vet, men siden de ikke oppgir hvor mange mg av hvert stoff det er i en serving er det ikke lov å selge i Norge. I think! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lager meg en shake med Ultimate Nutrition BCAA i vannmelonsmak og x-life Kreatin som jeg drikker før og under trening. Synes virkelig det hjelper i og med at jeg da har noe i magen under fastet styrketrening. Tåler koffein veldig dårlig noe de fleste pwo-greiene inneholder, så jeg chiller litt med å prøve det.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...