Gå til innhold

Hva er ditt favoritt pre-wo tilskudd?


flexxnes

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Vær forsiktig med sånt tull.

Jeg drikker en kopp kaffe.

En kamerat av meg sier at jeg løfter med hjernen og ikke med kroppen. Mao, jeg har en syk viljestyrke. Mitt mentale triks er å tenke på en eller annen situasjon som provoserer meg, for eksempel at jeg kommer over en voldtektsmann eller en drapsmann, eller at noen i slekten min er truet og at livet deres avhenger av meg.

Det er som regel nok til å trigge meg.

Dette er hovedgrunnen til at jeg ikke liker small-talk på trening, da det forhindrer meg å gå inn i mitt dypeste mørke.

På støtteøvelsene er jeg litt mer chilled out.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær forsiktig med sånt tull.

Jeg drikker en kopp kaffe.

En kamerat av meg sier at jeg løfter med hjernen og ikke med kroppen. Mao, jeg har en syk viljestyrke. Mitt mentale triks er å tenke på en eller annen situasjon som provoserer meg, for eksempel at jeg kommer over en voldtektsmann eller en drapsmann, eller at noen i slekten min er truet og at livet deres avhenger av meg.

Det er som regel nok til å trigge meg.

Dette er hovedgrunnen til at jeg ikke liker small-talk på trening, da det forhindrer meg å gå inn i mitt dypeste mørke.

På støtteøvelsene er jeg litt mer chilled out.

hvis or!

tren hard & eat clen er midt beste råd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis or!

tren hard & eat clen er midt beste råd :)

mitt*

Hvis man er gira på leverskade, angst, depresjon, økt blodtrykk, insomnia, høyt kolesterol, gyno, kviser, bli skalla, hjerteproblemer, nyreproblemer, bli steril osv. er dette veien å gå. I tillegg blir du av samfunnet sett på som en taper. Og du kan ikke sammenligne deg med andre på gymmet som trener på skikkelig vis.

Dette er ikke første gangen du sier favorittsitatet ditt her. Spar oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mitt*

Hvis man er gira på leverskade, angst, depresjon, økt blodtrykk, insomnia, høyt kolesterol, gyno, kviser, bli skalla, hjerteproblemer, nyreproblemer, bli steril osv. er dette veien å gå. I tillegg blir du av samfunnet sett på som en taper. Og du kan ikke sammenligne deg med andre på gymmet som trener på skikkelig vis.

Dette er ikke første gangen du sier favorittsitatet ditt her. Spar oss.

oi!

det var litt av 1 tordentale! :D noen har tydeligvis sammenlignet seg selv litt for mye med en som er større på gymet :D

uansett, noen som har prøvd conquer fra iforce?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk beskjed igår om at hvertfall SAW er blitt tatt inn av mattilsynet, og skal sjekkes grundigere. De som fortsatt har dette i butikker, bak disken på gymet osv, får srlvfølgelig selge det de har, men de får ikke bestille opp igjen før resultater fra mattilsynet er klart. Han som eier gymet der jeg trener sa at han trodde det kom til å bli slutt på SAW, han hadde fått inntrykk av det etter en samtale med mattilsynet denne uka som var nå-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk beskjed igår om at hvertfall SAW er blitt tatt inn av mattilsynet, og skal sjekkes grundigere. De som fortsatt har dette i butikker, bak disken på gymet osv, får srlvfølgelig selge det de har, men de får ikke bestille opp igjen før resultater fra mattilsynet er klart. Han som eier gymet der jeg trener sa at han trodde det kom til å bli slutt på SAW, han hadde fått inntrykk av det etter en samtale med mattilsynet denne uka som var nå-

Kjedelig nyheter for oss som bruker det :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...