Gå til innhold

Hva er ditt favoritt pre-wo tilskudd?


flexxnes

Anbefalte innlegg

så NO-produkter er ikke PWO?

er det bedre å få blodårer på trening enn store svulmende muskler? får man bedre gainz da?

Agmatine Sulfate

500mg

Citrulline Malate

2500mg

Glycerol Monostearate

1000mg

Norvaline

125mg

Av de aktive ingrediensene er det ingen godsaker som gir mer energi og økt fokus, bare "pump" ingredienser. Hvis det hadde vært en PWO produkt hadde jeg ikke kalt det for NO ;).

God pump med blodårer > hard ballongpump med lite blodårer, any day.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest noen123

så på gymgrossisten sine sider at anabolic beast skal tas på tom mage, hvilken rolle spiller det om man har spist en relativt stor porsjon havregryn rundt 1,5-2 timer før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så på gymgrossisten sine sider at anabolic beast skal tas på tom mage, hvilken rolle spiller det om man har spist en relativt stor porsjon havregryn rundt 1,5-2 timer før?

Spiller ingen rolle, Anabolic Beast, den norske versjonen er søppel. Drikk kaffe i stedenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noen123
Spiller ingen rolle, Anabolic Beast, den norske versjonen er søppel. Drikk kaffe i stedenfor.

var det jeg tenkte meg. har en boks hjemme som har lagt her i... vel, en god stund.

dette produktet ble vel trukket fra markedet en stund? er det noen forskjeller på den man finner nå og den som var før det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

var det jeg tenkte meg. har en boks hjemme som har lagt her i... vel, en god stund.

dette produktet ble vel trukket fra markedet en stund? er det noen forskjeller på den man finner nå og den som var før det?

Skal svare seriøst jeg.

Jo mindre mat du har i magen før du tar PWO, jo fortere kicker det inn, hvor mye mat/hvor lang tid er egentlig ganske individuelt, så hvis du vil ha maks effekt tar du PWO på tom mage.

Forskjellen mellom gammel og ny versjon var at den gamle hadde DMAA/1,3 dimethylamylamine, noe den nye ikke har. Jeg vil uansett ikke anbefale DMAA nå til dags siden det finnes langt bedre produkter uten dette stoffet. DMAA gjør også at pulsen og hjertet går raskere, noe som kan være negativt hvis du kjører cardio, i tillegg kan man kræsje ganske fælt av DMAA hvis du pøser på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agmatine Sulfate

500mg

Citrulline Malate

2500mg

Glycerol Monostearate

1000mg

Norvaline

125mg

Av de aktive ingrediensene er det ingen godsaker som gir mer energi og økt fokus, bare "pump" ingredienser. Hvis det hadde vært en PWO produkt hadde jeg ikke kalt det for NO ;).

God pump med blodårer > hard ballongpump med lite blodårer, any day.

tror du har misforstått pre-workoutprodukter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror du har misforstått pre-workoutprodukter.

NO står for Nitric Oxide, produkter som øker blodgjennomstrømming, frakting av oksygen, glukoseopptak m.m. PWO er en fellesbetegnelse, mens ved å kalle et produkt for NO har jeg snevret meg inn til produkter som har et bestemt formål, med typiske ingredienser.

PWO står for Pre-WorkOut, noe som forteller lite om produktet, for min del kan du spise dritt og kalle det for PWO.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NO står for Nitric Oxide, produkter som øker blodgjennomstrømming, frakting av oksygen, glukoseopptak m.m. PWO er en fellesbetegnelse, mens ved å kalle et produkt for NO har jeg snevret meg inn til produkter som har et bestemt formål, med typiske ingredienser.

PWO står for Pre-WorkOut, noe som forteller lite om produktet, for min del kan du spise dritt og kalle det for PWO.

lol :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For circa en måned siden kjøpte jeg koffeinpulver på ebay, samt Beta-alanine, Citrulline, Arginine og Tyrosine fra proteinfabrikken. Det smaker såpass DRIT at det er på grensen for hva smaksløkene kan tåle uten at de sender signaler til hjernen som får meg til å tro at jeg er på besøk hos min mor hvor hun serverer sin tomatbacalao. Men jeg blander med litt proteipulver, og 50-50 funsaft og vann, så det går greit :)

Er til å anbefale for folk som vil bestemme doseringene selv og vil gå for et litt mer økonomisk alternativ, men da også få en av sitt livs mest ubehagelige smaksopplevelser, med mindre dere da er bekjente av min mor og har vært på tomatbacalaomiddag.

Med 600-700 mg koffein, 4g beta-alanine og 2.5g av resten av stimulantene, så klør det godt og pumpen blir god :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ripped freak annonserer hardt for tiden. I tillegg til å skryte på seg unike fettbrenningsegenskaper mener de man skal ta det før trening, og hevder «Brukere rapporterer om økt fokus, styrke og intensitet som igjen vil øke fettforbrenning og muskelvekst.». Er det noe i det som en pwo eller er det hele bare salgs-BS?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan man blande ut craze med noe annet enn vann? :) Liker ikke smaken på produktet ...

Det er jo ikke vannet i seg selv som gir "pump", så bland det med hva du vil egentlig, sniff det omså hvis du foretrekker det (det var en spøk).. xD

Men du burde sikkert være forsiktig med å blande med redbull og lignende pga koffein :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke vannet i seg selv som gir "pump", så bland det med hva du vil egentlig, sniff det omså hvis du foretrekker det (det var en spøk).. xD

Men du burde sikkert være forsiktig med å blande med redbull og lignende pga koffein :)

Takk, da fikk jeg svar på det jeg lurte på! Jeg prøver med juice eller noe :)

det er snakk om 2dl. deal with it fagg0t

hysj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...