Gå til innhold

Hva er ditt favoritt pre-wo tilskudd?


flexxnes

Anbefalte innlegg

Når det diskuteres hvor "farlig" pre-tilskudd er, så kan man se på bildet jeg la ved. Syntes opplegget er litt spesielt, røyk som er påvist superfarlig er helt greit, men en liten scoop Craze..Niks!

Så lenge man holder seg til tilskudd som Craze, N.O Xplode osv. tror jeg neppe det kan gi noen negativ virkning på kroppen. Alt med måte :)

For å nevne det er koffein nok for meg :p

post-7920-14440926131313_thumb.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva sier PWO-ekspertene om dette? Fått inn på kaliber. 549,- .. noe sier meg at det er overpriset og underdosert, men jeg har null peiling.

McBain IAmaBro flexxnes @ahnz/fant ikke navnet ditt

Animus | BMR Sports Nutrition

Har vanskelig for å tro at den er lovlig i Norge: Proprietary blends er ikke lov og den inneholder eksempelvis synefrin, en forferdelig kjip stimulant i mine øyne. Dessuten er mesteparten av innholdet bare karbo :E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vanskelig for å tro at den er lovlig i Norge: Proprietary blends er ikke lov og den inneholder eksempelvis synefrin, en forferdelig kjip stimulant i mine øyne. Dessuten er mesteparten av innholdet bare karbo :E

Hva er proprietary blends? Og hvorfor er det ulovlig? Synefrin? Baksider med det? Hørtes ikke helt bra ut for en konservativ kar som meg :) Takk for svar. BMR har akkurat blitt lansert i Norge, så det er tydeligvis lovlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva sier PWO-ekspertene om dette? Fått inn på kaliber. 549,- .. noe sier meg at det er overpriset og underdosert, men jeg har null peiling.

McBain IAmaBro flexxnes @ahnz/fant ikke navnet ditt

Animus | BMR Sports Nutrition

Ganske stiv pris på en tilsynelatende middels ok pre-wo. 20 serveringer.

Prop. blend vil si at de oppgir totalen på en rekke ingredienser, ikke den konkrete mengden av hver enkelt ingrediens. Jeg antar at de står oppført i synkende rekkefølge slik standarden er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker craze for øyblikket, men den har ikke imponert meg! Ingen kick i det hele, men mer energi gjennom treningen.

Animal Rage derimot kicker som juling, og gir god effekt under hele treninga! Går av og til for dobbel dose, men da hender det at eg svimler litt om kvelden viss eg ikke drikke store mengder vann etter trening

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Craze er det desidert beste jeg har prøvd, ren energi som varer lenge, null kræsj, bedre treninger og resten av dagen er stort sett også bedre .

hvor kjøpte du den a? kjøpte min i sverige fra massnutrition.nu kjente ikke en drit ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvor kjøpte du den a? kjøpte min i sverige fra massnutrition.nu kjente ikke en drit ...

Rett over svenskegrensa, prøv å ta 2 scoops på tom mage så bør du kjenne det. Du får ikke noe ubehagelig kick eller lignende, er bare ren energi, konsentrasjon og styrke. Funker sannsynligvis ikke likt på alle tho.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nobro
Bruker craze for øyblikket, men den har ikke imponert meg! Ingen kick i det hele, men mer energi gjennom treningen.

Animal Rage derimot kicker som juling, og gir god effekt under hele treninga! Går av og til for dobbel dose, men da hender det at eg svimler litt om kvelden viss eg ikke drikke store mengder vann etter trening

Bruker du versjonen med PAKs eller pulver?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker du versjonen med PAKs eller pulver?

Eg bruker pulver med grape fruit smak, som sikkert er den værste smaken! Men med litt sitron eller appelsinjuice så blir det bra.

Har ein boks med Animal Pump paks også, men hver pak består av 6 gigantiske piller så den trenger eg noen uker til på å mote meg opp til å begynne å innta :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som har prøvd HEMAVOL?

Altfor dyr, og ubrukelig til den prisen. Mens Craze gir OK pump med blodårer gir Hemavol GOD pump, men det blir ballongaktig og ikke like mye blodårer som Craze. Absolutt ikke verdt det, et NO produkt, ikke PWO.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altfor dyr, og ubrukelig til den prisen. Mens Craze gir OK pump med blodårer gir Hemavol GOD pump, men det blir ballongaktig og ikke like mye blodårer som Craze. Absolutt ikke verdt det, et NO produkt, ikke PWO.

så NO-produkter er ikke PWO?

er det bedre å få blodårer på trening enn store svulmende muskler? får man bedre gainz da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...