Gå til innhold

Hva er ditt favoritt pre-wo tilskudd?


flexxnes

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ikke prøvd annet enn Craze, som jeg kjøpte på BodyPower på Svinesund for noen uker siden, og den synes jeg funker rimelig bra! En gang tok jeg den kort tid etter middag siden jeg skulle på kveldstrening, og da merket jeg ikke noe særlig effekt, men om det er 2-3 timer siden siste måltid gir den rimelig bra fres synes jeg. Kan anbefale den.

Siden jeg oftest trener fra kl 19-21 og derfor alltid tar den rundt 1830, kan jeg til tider slite litt med å få sove på kvelden da...

PS! Jeg kjøpte den med "Fruit Punch" smak, og den synes jeg smaker digg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som vet om land som selger 1.3 dimethylamylamine enda? Så mange som har gjort det forbudt nå :s

Proteinshopen i Strømstad hadde fortsatt inne i forrige helg iallefall, både Jack, Berzerk og Supercharger (450,- per boks) :)) Jeg har prøvd Jack og Berzerk, og Berzerk funker klart best! Har ikke prøvd superchargeren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om land som selger 1.3 dimethylamylamine enda? Så mange som har gjort det forbudt nå :s

Kamerat som bestilte fra GG her om dagen, fikk pakken, og da han tittet på innholdsfortegnelsen til Anabolic Beast sto the tydeling 1,3dim på det.

EDIT: JEG tittet på pakken og så 1,3dim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat bestilt Muscle Warfare Napalm. Blir spennende å se om det er noe futt i det! Fått gode tilbakemeldinger iallefall :)

Av pre-workouts jeg har prøvd:

No xplode 1.0 og 2.0

MP assault

Av de så er no xploden en klaaaar vinner.. No xplode gir meg en deeeilig følelse og smaken fruit punch er villt god og oppfriskende !! Nå tenkte jeg å prøve Napalm bare for variasjonen sin skyld og for å teste det ut.

Muscle pharms' assault ga meg egetnlig ingenting følte jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Førte ej nokken gang brukte var

Creatine Complete Extreme, fekk en kjempepump hver gang! brukte 2 slike bokser før ej ville ta de til next level. kjøpte da horsepower å kjente nesten ingenting, har igjen endel i boxen.. så fekk ej høre om craze! skulle vist vere så utrolig bra så ej kjøpte mej 2boxer. Testet å merker ingen verdens ting, tror de blir å gå tilbake til den første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...