Gå til innhold

Klær og annet tilbehør du IKKE syntes er fint å se på en JENTE!


Lily

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er hovedsaklig plag som gjør at formene blir ødelagt, syntes bare det er så kjedelig når man vet at personen har bra former også kler de seg i noe som gjør at det ikke ser bra ut.

f.eks. De buksene som gjør ræva lang, som stikker langt opp på ryggen.

Men bryr meg egentlig ikke, akkurat som jeg ikke bryr om hva andre syntes om tøyet jeg går i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Værste tilbehøret en dame kan bruke er snus, sier ikke at snus på menn er noe bedre, men er det noe som virkelig turner meg off, så er det en snusleppe.

Løse bukser, hvorfor? Fordi dere kvinner må vise frem formene deres og ikke skjule de. I tillegg til at selvfølgelig rompen deres er et av de mest sexy'e kroppsdelene deres:

Bestemor genser eller generelt baggy overdeler: fjern de med en gang, ingenting som fremhever noe sexyhet eller generell penhet med de. Igjen på temaet, ikke gjem dere bort i klærne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kombinasjonen tights og uggs! Ser ut som hun er på tur å bli hentet i barnehagen hvert øyeblikk!

Hehe, enig.

Ellers er jeg ikke så glad i millitær-stilen på jenter. For mye gull og bling bling og Ed Hardy-lignende tøy syntes jeg heller ikke er noe fint.

Men syntes selv slengbukser er fint da. Har flere selv, og elsker dem. :p

Falske negler, og generelt for mye fake er ikke fint i mine øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Var ei stund det var populært me en rar topp eller kort kjole (husker ikke hva det var) men den var oooordentlig pøsete og så ut som noe kun gravide bruker. Jeg gikk rundt og irritererte meg leeenge over det:p syns er så stykt! Værste var at MANGE gikk med det..ufsh..edit: fant ikke bilde:p dårlig til å lete etter dameklær på nettet.

Og sånne flate sko.. Ligner på mokkasiner uten dusk..de er visst poppis også=p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ALLER styggeste en jente(og gutter forsåvidt) kan gå i er allværsjakke. Med mindre du skal på fjellet burde det vært forbudt. Det er også ekstremt stygt med dem som bruker feil BH-størrelse og dermed har dobbel-pupp. Eller låsen langt oppi nakken. Jobber i undertøysbutikk så jeg bruker mye tid på å irritere meg over dette haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=":))' date=' post: 282529, member: 9488&quot]Det ALLER styggeste en jente(og gutter forsåvidt) kan gå i er allværsjakke. Med mindre du skal på fjellet burde det vært forbudt. Det er også ekstremt stygt med dem som bruker feil BH-størrelse og dermed har dobbel-pupp. Eller låsen langt oppi nakken. Jobber i undertøysbutikk så jeg bruker mye tid på å irritere meg over dette haha.

apropo allværsjakka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ei stund det var populært me en rar topp eller kort kjole (husker ikke hva det var) men den var oooordentlig pøsete og så ut som noe kun gravide bruker. Jeg gikk rundt og irritererte meg leeenge over det:p syns er så stykt! Værste var at MANGE gikk med det..ufsh..edit: fant ikke bilde:p dårlig til å lete etter dameklær på nettet.

Og sånne flate sko.. Ligner på mokkasiner uten dusk..de er visst poppis også=p

Tunika tenker du på?

post-36-14440850746033_thumb.jpg

post-36-1444085074453_thumb.jpg

post-36-14440850745052_thumb.jpg

post-36-14440850745761_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dude, skjerf inne må være lov. Jeg er konstant kald og bruker det ofte. Jeg syns forresten at det værste som har skjedd moteverden de siste årene er ED HARDY. Det er så harry. Jeg dør, egentlig er jo old school tattooes så utrolig tøft, men bra jobbet med å gjøre det totalt tacky. æsj

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...