Gå til innhold

Ditt påskeegg


Caroline Sæterdal

Anbefalte innlegg

Ja folkens :) Nå nærmer det seg tiden for at påskeharen ringer på døra med egget en del kanskje har ventet på :)

Hva er ditt påske egg fyllt med?

Jeg skal ærlig inrømme at jeg skal fylle mitt med candyking<3, melkebart sjokolade, og MASSE MASSE påskemarsipan. og jeg SKAL ha ett XL egg. (det er påske 1 gang i året :whistling: )

Og siden påskeaften er lørdag å spise dag så sier vi oss enige i at alt skal fortæres på en gang, rigth?

Do not try to stopp the eating madness:rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er kun candy king i mitt, og da hovedsakelig melkepletter og sånn der rispuffer og sånn karamellfylte sjokolader jeg pleier å spise bunnen av først, for så å suge ut karamellen og spise resten. Også litt vingummi. Jeg kan ikke fordraaaa marsipan og skjønner ikke helt hvorfor vi skal spise det til påske og jul :p

"Namm namm, nu e det påske og det ville vært jævelsk godt me marsipan"???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kun candy king i mitt, og da hovedsakelig melkepletter og sånn der rispuffer og sånn karamellfylte sjokolader jeg pleier å spise bunnen av først, for så å suge ut karamellen og spise resten. Også litt vingummi. Jeg kan ikke fordraaaa marsipan og skjønner ikke helt hvorfor vi skal spise det til påske og jul :p

"Namm namm, nu e det påske og det ville vært jævelsk godt me marsipan"???

hehehe :p skjønner tanke gangen ja :)

så har jeg en sykt svakhet for marsipan :S kunne vel sikkert kjøpt sånn marsipan pølse og spist hele alene :p:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe :p skjønner tanke gangen ja :)

så har jeg en sykt svakhet for marsipan :S kunne vel sikkert kjøpt sånn marsipan pølse og spist hele alene :p:D

Har en kompis som jobba på Nidar-fabrikken en gang i tiden. Han er også veeeldig glad i marspianpølser, men best de som kommer ut til jul (forstå det den som kan??), og mente at han måtte kjøpe en hel PALLE marsipanpølser sånn at han hadde til påske og kunne kjøpe en ny palle. :sick:

Når det er sagt så går vi ikke rundt og momser påskegodis fra i dag og fram til mandag her i huset. Vi holder oss til lørdagen, som vanlig snopdag og that's it. Da er det tilbake til karboredusert kosthold og grønnsaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må nok skaffe mitt eget påskeegg i år:p Liker egentlig ALT av snop, så vet rett og slett ikke hva jeg skal velge. Påskefavoritten er nok Drageegg, de er fantastiske:D Kanskje noen av de eggene i lilla kartong også, bare fordi det er så gøy å spise de med den lille, oransje skjeen.

Uansett, SNOP<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...