Gå til innhold

Ditt påskeegg


Caroline Sæterdal

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg trodde påskeegg var noe man fikk på påskeaften jeg, men her virker det som påskeharen har vært allerede? :confused:

I min familie har det vært noe man har fått når påskeferien har startet. :p

Meeh, neste påske håper jeg at jeg "slipper" å være på diett. Ingenting er så fantastisk som å dra på lang skitur, for så å dra hjem og slafse smågodt. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal lage mitt eget påskeegg i år med hjemmelagde og sukkerfrie godbiter som bounty, fløtekarameller og marsipankuler! Skal også lage cupcakes med smørkrem"rede" og små påskeegg på toppen. Påske, beste tida i året <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merkelig nok! Men da blir det mer på meg:D hihihi

Hater at INGEN butikker har igjen Walters Mandler med chili.... den var jo best!:meh:

Ja, Walters 156, var det ikke det den het? Men syns faktisk mandlene er best. Prøv å legg den i kjøleskapet og spis den mens den er kald! He-re-gud <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk påskeegget mitt på fredag jeg! :D snille mamma <3

Fylt med candy king (caramel fudge, hodeskaller, sjokolade, salte greier, frosker, lakris...:D) og daim.:) <3 Så fikk jeg en sånn stor nøtteblanding uten salt i tillegg!

Er under halvparten igjen av mitt :p

Men vet jeg får av pappa også!! :D (foreldrene mine gjør alt de kan for å fete meg opp..:p)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Walters 156, var det ikke det den het? Men syns faktisk mandlene er best. Prøv å legg den i kjøleskapet og spis den mens den er kald! He-re-gud <3

post-577-14440843077983_thumb.jpg

Den her ja <3 Ahhh finnes ikke bedre sjokolade!

Sjokolade skal alltid spise kald ja! Da tar det lengre tid før den smelter i munnen:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Japp :p

Men jeg liker ikke firkløver eller helnøtt heller :p

Helnøtt skjønner jeg, men Firkløver og Walters er...nei, de er for gode til å være sanne! Men skal sies at du er VELDIG heldig som ikke liker det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helnøtt skjønner jeg, men Firkløver og Walters er...nei, de er for gode til å være sanne! Men skal sies at du er VELDIG heldig som ikke liker det ;)

Neida, jeg syns melkesjokolade og toppris er veldig godt, samt snickers, japp, 70% med pecan og havsalt, smash - spesielt fur fingers, kvikklønsj etc :rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

finnes det vond sjokolade:eek: okay, jeg skal gå med på at melkesjokolade med jordebær ikke var noen suksess.. ellers så finnes det ikke noe som er vondt som freia kommer med:p best og bare gå forbi hele øya med sjokolade. eventuelt bare kjøpe et slik et lite eventyr:D (husk, jeg spiste 200 gram om dagen, som kveldsmat... ) I påskal ble det en pose chips+ ei plate toppris, det er bortevekk for lenge siden..:whistling: så nå er det CC og jordebær, valnøtt kjerner og litt kokesjokolade resten av påska :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...