Jump to content

Espen T

Members
  • Content Count

    153
  • Joined

  • Last visited

  1. Appropo motivasjon, er det noen som har sett treningsGiven min? den har plutselig blitt borte... arrgh. Spess når jeg egentlig har begynt å se litt resultater av kost og trening..... Hmm om noen har sett den så venligst skrik ut eller be den komme hjem til meg med en gang
  2. Espen T

    Dagens Glade

    Midjemålet er nesten der det skal være og jeg kan stappe i meg mere mat
  3. Er utrolig glad i ris å tunfisk, og ris metter bra, kanskje mindre ris og ett egg eller 2 i stedet... får sette meg å regne litt på detta tror jeg. Er egentlig altfor glad i mat så en god gjenomgang av hva som er "bra for meg" høres ut som en god plan, det var bare detta med å komme igang med det da
  4. Da er det håp i allefall jeg går jo ned i vekt så noe stemmer jo, Men sliter fortsatt med å lage ett ordentlig kosthold, mangler vell i snitt 20-30g proteiner om dagen skal jeg ligge på 2x. Øke kcal inntaket litt kanskje så det stiger og prøve å holde karb på ca det samme men helst lavere da, sånn om jeg har forstått dette riktig?
  5. Blir jo fort mere enn 70g karbs her, har gjerne brukt Yt ved trening, finne alternativer kanskje.....
  6. Hoved målet er jo å få ned midjemålet, mens markeringer kommer i 2.hånd. Prøver å komme meg opp i de 2x på proteiner, men i følge diett.no havner jeg fort på 100-130g karbo om dagen, spiser ikke brød eller noe særlig pasta, men ris går det da litt av. Trener ca 2 ganger i uka, helkropps programm med planding av maskiner litt frivekter /redcord.... Cardio er det ikke mye av, 15 min på sykkel for å varme opp med litt roing og 30min på mølle ( rask gange 5,5 kmt.ikke akkurat kardio )
  7. Ligger på ca 20% nå og vill frem til en der magen syntes er vell der fettet ligger helt enkelt, mage og sidehåntak ikke mye ellers. Gikk opp 15 kg pga medisiner og ser ut til att det meste av det havnet på magen, fått ned endel av det men fortsatt ikke så fornøyd med kulen på magen som ikke vill bort ( aldri hatt det føre jeg gikk opp pga meds.)
  8. Oups My bad, selvsagt burde jeg deffinert det.... Skal ned i fett% og litt vekt mens jeg trener styrke for å markere muskler og generelt bli "fittere"
  9. Ok.. hva er egentlig mye karbohydrater? Mengden proteiner og kcal er relativt greit å finne ut av, men hvor mye er mye karbs? er selv ca 184 og nå nede på 77 kg. ligger på ca 1400-1700 kcal om dagen. Hva er da en grei karb mengde??
  10. Alt med måte, helt enkelt, eller helt avhengig av hva man skal/gjør, i allefall med sminke osv, men for min del er det helhets inntrykket som er viktigst. Når det kommer til silikon, så er jeg vell ikke fan av gedigene saker, men kjenner flere som etter graviditeter har lagt det inn for å få tilbake litt av fassongen igjen, evt som har veldig små bryster og ikke trivdes med det. Symetri er saken for meg, stor pike store bryster liten pike mindre bryster kort og greit.
  11. Nå kommer det jo an på hvor mye de trener, hvor mye kcal du skal ha for å vedlikeholde / hva forbreninningen er, selv skal jeg ha ca 2500 for å vedlikeholde mitt nivå og ligger på mellom 14-1600 selv og sulter meg heller ikke, proteiner er viktig og 2gr på kg er vell ganske ideelt etter hva jeg har skjønt. Kroniske skader skal vell litt til, kan vell i så fall være noe genetiskt der? Sånn jeg ser det ( uten å vite noe mere om størrelse og slikt på deg) er vell att det ikke ser skadelig ut for min del, du sulter ikke, og får nok proteiner. Men litt mer info så kan du sikkert få mere utfyllende svar fra andre som sitter med dypere kunnskap om dette.
  12. Det lukter svartebørs salg her Prisene på CC på det private markedet kommer til å skyte i været her nå
×
×
  • Create New...