Gå til innhold

Ditt påskeegg


Caroline Sæterdal

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Påskegg :D

Jeg elsker melkesjokolade, men kjenner jeg mannen min rett blir det fullt av smågodt som han må ut og kjøpe i siste lita (gjerne natt til søndag i en fem minutters pause i drosja)

:rofl:

Også håper jeg på denne....

http://www.freia.no/sjokolade/freia-premium/premium-product-detail/687?pid=1692&dynNav=pDBP1692

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt jeg ikke er den eneste som tok med halve butikken :/ Det aller viktigste er Superstore cheez doodles som de sluttet å selge i Norge.

Sjarmen med å være i sverige det da :D Jeg/vi tok med oss 12 kg proteiner hjem også. Så litt godis er bare greit da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke fått påskeegg enda, og jeg har vel i grunn ingen forhåpninger om å få det heller. Men jeg har gitt mamma en liten overraskelse, dog ikke i et påskegg:

[ATTACH]19958[/ATTACH]

Under kortet ligger det også en liten pose med kaffebønner.

Kortet ble skrevet på morgenkvisten med tåkesyn, så jeg orket ikke være så nøye. Men hun forstår nok hva som står skrevet....

post-36-14440843553509_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk 200kr av mormor istedet for påskeegg:D Og om jeg får påskeegg i år vil tiden vise. Jeg sa iallfall at jeg ikke trengte noe påskeegg i år til mamma.

I 2010 fikk jeg iallafall dette egget:

[ATTACH]19567[/ATTACH][ATTACH]19568[/ATTACH]

Maassee proteinbarer:p

SWEBAR PEPPERKAKE... :blush: kjøpte bare 4 stk i sverige sist uke, i håp om at jeg DA skulle klare å holde meg.. heh.. 4 går LETT på en dag her i huset desverre...:cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...