Gå til innhold

Ditt påskeegg


Caroline Sæterdal

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mitt påskeegg er fylt med smågodt (maiskuler, spesial sjokolader, jellybeans etc.) og en eller to grand dessert<3 (pudding) ved siden av, men det blir kun utskeielser på lørdag :D God påske alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser aldri snop lenger :p har blitt så vandt til å ikke spise det, at jeg mener det ikke er vits å begynne igjen :p likevel har mamma kjøpt et svært påskeegg stappet med smågodt, pluss jeg får påskeegg av kjæresten (forhåpentligvis med litt proteinbarer og sunne ting) OOG moren hans når vi skal besøke de på hytten til helgen -.- what to do :p vil jo ikke haa det :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg spiser aldri snop lenger :p har blitt så vandt til å ikke spise det, at jeg mener det ikke er vits å begynne igjen :p likevel har mamma kjøpt et svært påskeegg stappet med smågodt, pluss jeg får påskeegg av kjæresten (forhåpentligvis med litt proteinbarer og sunne ting) OOG moren hans når vi skal besøke de på hytten til helgen -.- what to do :p vil jo ikke haa det :p

Enkelt. Ikke spiiis det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ymse gode ting fra godteributikken på Tøcksfors, både sjokolade og gelatinfritt smågodt (av hensyn til min søster som er vegetarianer). Har også bakt gulrot-, eple- og sjokolademuffins i dag, og hos bestemor i morra blir det nok mye godt! Jeg er alt for svak til å holde meg unna godteri i påska :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelt. Ikke spiiis det ;)

kunne lett gjort det..men føler jeg må spise litt for å ikke være frekk bare :p vertfall når jeg får av moren til typen :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, tja... man vil da ikke fornærme svigers ;)

hehe neei..greit at man skal kose seg litt ekstra i påsken, men jeg trenger vell ikke TRE påskeegg :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja skjønte det ikke helt selv... Viktig å poengtere litt bedre kanskje?

Poenget var enkelt å greit at det er viktig å kose seg litt med godteri av og til for å ikke miste motivasjonen til å trene og å holde et generelt sunnt kosthold over lengre tid, var den forståelig? Vi snakker vel generelt om påskegodt her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...