Gå til innhold

Hva irriterer du deg over?


Sondre Aalbotsjord

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, det er noe jeg irriterer meg grenseløst over. Er det så sabla vanskelig å legge på plass manualer så jeg slipper å snuble i dem, eller ta av mange tunge vektskiver fra stenger og maskiner så jeg slipper å bruke treningsøkten min på å rydde etter andre? Kjedelig å bruke energien på å flytte ørtens vektskiver frem og tilbake.

Irriterer meg også grenseløst over tøffingene på gymmet som bare må bråke mest mulig med alt av vekter. Feks slenge markløststanga i gulvet etter endt sett, eller slippe vektene på maskiner slik at man får dott i ørene.

Klarer man ikke å legge vektene rolig ned etter settet, så får man bruke mindre vekt.

Har du prøvd å sitte 260kg pent og pyntelig ned igjen på bakken?

Det lager lyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd å sitte 260kg pent og pyntelig ned igjen på bakken?

Det lager lyd.

Vel, kommer an på hvordan du gjør det. Det jeg refererer til er de som slipper hele vektstanga ned fra hofteparti og rett i gulvet. Da har man etter min mening bare tatt en halv rep.

Man ser lett forskjell på hvem som slipper vektene i gulvet med et brak fordi det er tøft, og de som er sliten og ikke greier å holde igjen.

Samme gjelder ved roing, nedtrekk etc hvor noen ser ut til å ha konkurranse om å bråke mest mulig når de slipper taket på stang/tau/håndtak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Menn som løfter i tights. Det er heilt ok (sjølv om eg aldri kommer til å gjera det) å springa med tights for å unngå gnissing mellom lår/balle, men for guds skyld ikkje gå med det rundt på gymmet!!!! Pappaguttar med sleik som bruker 90% av treningsøkta på bicepscurl står heller ikkje øverst på lista mi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som ikke rydder

Folk som har brukt et apparat og ikke vasker det & tørker av.

Tullinger som tar vekter o.l og lar vær å løfte men bare sitter der med vekta i fanget.

Tullinger som velger å ta symøte sitt på senteret, så de som faktisk er der for å trene ikke får fullført øktene sine.

Ymse folk som har en syk trang til å stå å beglo andre i garderoben.

Gamle (les:pensjonister.) Som trener men velger å sitte på apparatet i mellom setsa sine når det er FETTE LANG kø, det er mindre good.

Hater å være på deff når familien "glemmer" at du har det å spørr om du vil ha pølser sånn som dem eller om du vil spise maten du lager selv OM JEG BLIR IRRITERT!!

Tullinger som tar apparater/vekter osv mens de velger å sitte der å prate uten å trene!! :mad: Du er på trening ikke symøte! Også de som ikke wiper av apparatene når de har gjort ferdig økta si blir gal

Sist men ikke minst de som mener at fordi du tar shakes er du boler eller en eller annen halvt ikke menneskelig type

kopierte over det jeg skrev på TF.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...