Gå til innhold

suupaahgirl

Medlemmer
  • Innholdsteller

    43
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. ...haha, herlig lesning. Det som er skremmende er jo hvor mange som faktisk tenker sånn:banghead:
  2. HI lurte vel på hvorfor så mange valgte det og vedr næringsinnhold. Pris og hva som passer til middag er vel et annet spm
  3. Selges på de fleste butikker, kiwi, rema 1000, spar. Lykke til
  4. Fullkornstortilla, pr 100g: 351 kcal Protein: 8,7 Karbohydrat: 49,9 Fett: 12,9 Speltlompe Buer, pr 100g: 190 kcal Protein: 3,9 Karbohydrat: 27,1 Fett: 0,7 Syns det er en del forskjell jeg da
  5. Var sikkert i ketose da? Det er vel noe man ikke skal gå på i over lang tid??? eller... Syns å ha lest det, og at man etter en stund må trappe opp med karber, gradvis?!
  6. Men hvordan såg lavkarbo dietten ut da? Det er jo noe som heter lavkarbo og noe som heter grovkarbo. Kanskje grovkarbo er noe som funker bedre? Her er Grovkarbo-maten Lavkarbo kan jo være så mangt (alt fra LCHF til holde seg innenfor ei gitt grense karbohydrater pr dag, feks 100 g) Spiste du mye sukralrose eller andre søtningstoffer? Mange reagerer veldig på det!
  7. Om du ser når jeg la inn innlegget så var det heeeilt i startfasen og jeg var ute etter råd tips rundt PSMF. Jeg ante ingenting om den dietten. Da fikk jeg mange svar rundt at med min vekt så burde jeg IKKE gå på den dietten. Jeg skreiv vel også i infoskrivet da jeg meldte meg på at jeg tidligere har hatt problemer med psyken rundt veiing ol (forstyrrelser). Du takket for at jeg var ærlig om det. NÅ når jeg har sett det fulle 6 ukers programmet så skal jeg ikke være så hard...tvert i mot. Jeg har jo selv sagt at å leve etter denne livstilen (spise rent med mer karb,fett og proteiner) er no
  8. Oppdatering etter å ha sluttet med psmf. Gikk tilbake til variert kosthold med mye rent kjøtt,grønnsaker, mer karbohydrater og fett. Holder kontroll på forholdet mellom protein, fett og karbohydrater (har nok økt i proteinmengde i forhold til før. da visste jeg ikke at man skulle ha rundt 1.5-2g pr kroppsvekt).Har fortsatt med 3dager styrketrening, så kjører jeg 1-2 kardio i tillegg. Dette funker som bare det . Kroppen blir ikke tynnere, men fastere! Akkurat det som var målet, og det med mye mer energi og overskudd! ). Og for de som har hatt en piiitte liiiten anelse av spiseforstyrrelse: hold
  9. Trener styrke 3 dager i uken og kardio 2 dager i uken. Har stillesittende jobb, men er mye på tur ol i helgene
  10. Tusen takk for supre råd
  11. Et spørsmål til dere flinkiser her inne. Syns dere forresten styrkeprogrammet ser ok ut? Jeg har skjønt at splitt hvor man trener en muskelgruppe kun en gang pr uke ikke er så bra. Det er jo i grunn dette. Feks knebøy, er jo bare på 1 av programmene. Kjører jeg program 1 på mandag, program 2 på onsdag og program 3 på fredag... Så blir det knebøy en gang i uken. Usikker
  12. Tusen takk for gode tips
  13. Planen videre er å legge mer vekt på styrketrening (tenker egebtlig å bruke programmet jeg fikk og trene de 3 ganger i uken. Så tenker jeg kardio 1-2 ganger i uken. Er ikke helt "nybegynner" på styrke så klarer for så vidt å styre dette litt selv også. Når det gjelder kostholdet, så går jeg nok tilbake til sånn jeg gjorde før psmf. Dvs litt mer karbohydrater, mindre proteiner (ligger vel da på 2g protein pr kg) og mer fett. Har brukt å legge inn på diett.no for å se sammensetningen i forhold til hverandre. Du lurer nå kanskje på hvorfor jeg i det hele tatt tok kontakt med personlig trener...m
  14. Takk for at dere bryr dere altså... At såååå mange reagerer på dette sier jo bare en ting.
×
×
  • Opprett ny...