Gå til innhold

Creepy på trening


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

creepy å oppdage at en eklig illeluktende fyr som ofte trener samtidig med deg stirrer uhemmet og passer på å trene i nærheten av deg det meste av oppholdet på senteret. Mektig forstyrrende å bli stirret i senk mens man forsøker å fokusere på settene, samtidig som det blir umulig å komme unna den stramme svetteeima som omtrent står som en VEGG et par meter i radius rundt fyren.. EEk. Noe annet som er creepy er å stå og kle på seg rett etter å ha kommet ut av dusjen i garderoben, og plutselig oppdage to unge dukkefjes som poser som noen helter og tar bilder til rosabloggen sin mens jeg står halvnaken i bakgrunnen..!!!!!!!! herre min hatt! :-O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ein østblokkfyr på VT, han trener alltid i dongeribukse og skjorte med avklippede armer. Han trener berre litt skulderpress, brystpressmaskin og mykje biceps og triceps.Så går han litt rundt å glor på folk.

Det er forresten særs få som glor på meg på gymmet. Så eg prøver å løfte litt tunge vekter for å få oppmerksomhet og viser litt rumpesprekk samstundes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, dette var god lesing! :D - tenk at jeg ikke har fått med meg denne tråden! Hva jeg har gått glipp av :o:p

Trener du framleis? Har ikkje sett deg på gymmet meir enn ein gang. Då blir det strengt talt vanskelig å være creepy på trening mot deg siden oppmøteraten din er ubrukelig dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

creepy å oppdage at en eklig illeluktende fyr som ofte trener samtidig med deg stirrer uhemmet og passer på å trene i nærheten av deg det meste av oppholdet på senteret. Mektig forstyrrende å bli stirret i senk mens man forsøker å fokusere på settene, samtidig som det blir umulig å komme unna den stramme svetteeima som omtrent står som en VEGG et par meter i radius rundt fyren.. EEk. Noe annet som er creepy er å stå og kle på seg rett etter å ha kommet ut av dusjen i garderoben, og plutselig oppdage to unge dukkefjes som poser som noen helter og tar bilder til rosabloggen sin mens jeg står halvnaken i bakgrunnen..!!!!!!!! herre min hatt! :-O

Hahaha! Linselus? :p ( Om enn ufrivillig... )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel. Forventer liksom ikke at det står noen med kamera klart når man står med rumpa bar og snur seg som et ?-tegn fordi det plutselig glimter i blitzlys i garderoben på treningssenteret ...! :p kjapp med å pakke håndduk rundt meg og snike meg på do og kle på resten da !! krysser fingrene for at rumpa mi ikke flashes på en eller anna ymse råsablogg .... :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, jeg skjønner ikke hvordan folk holder UT på de mest bråkete apparatene? Til tross for at det er flere ledige skal de pokkern meg ikke bytte.. Er det for å holde track på kaloriforbruket, eller? :p

Jeg blir så flau jeg. om jeg velger en knirkete en. Spesielt når det er travelt og alt er opptatt. da blir jeg på den knirkete jævelen fordi det å hoppe av etter 2 minutters kardiotrening er hakket flauere... :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann kommer bort til meg mens jeg tøyer ut etter trening og spørr - Er du jomfru?

Når han ser hvor sjokkert jeg blir skynder han seg å si - Stjernetegnet jomfruen altså, siden du er så flink og systematisk, jomfruen er perfeksjonist vet du.

- Eh, nei, jeg er ikke jomfru.

- Men skal vi ta en kaffe sammen likevel?

- ehhh, nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha... trur det skal en del til for å slå denne creapy fyren fra senteret mitt...

Jobbet som PT på senter i Bergen og trente der selv hver dag mellom pt-timene mine.

Har en fyr fra Houston, Texas som trener der som alltid hilser og smiler. Smiler og hilser tilbake og spør hvordan det går.. er jo tross alt en del av jobben og småprate litt med kunder... Han viste at eg skulle flytte til Stockholm da eg har vore PT til en av hans kompiser..

En dag mens eg trente kom han bort og sa: Du er en utrolig pen og vakker dame! Du har en kjempeflott personlighet og smiler hele tiden. Litt fortumlet takket eg, smilte og fortsatte treningen min..

Var midt i et sett med sittende roing da fyren presterer å stille seg opp bak meg (har speil fremfor maskinen, så eg klarte knapt å konsentrere meg når eg såg han sto der og poserte.. vel vitende om at eg kunne se han i speilet)

Når eg er ferdig med settet begynner han å prate til meg igjen..(skulle virkelig ønske eg hadde ørepropper med meg den dagen)

du virker som en veldig positiv og snill person som eg har veldig lyst å bli kjent med. Eg heter bla bla bla og kommer fra bla bla bla og trenger en venn.. osv osv... eg står der og måper og ser etter rømningsvei.. eg prøver hyggelig å forklare at dagene mine går til jobb og trening og at eg knapt nok har tid til de vennene eg allerede har... fyren stirrer på meg og nikker og eg sier eg må trene videre...

Samme dag på ettermiddag.. følgende melding fra fyren på facebook:

    • My heart almost jumped out of my chest when you first came over if you didn't notice. I'm still trying to figure out what I'm feeling right now. I was a little distracted when we were chatting but I want to say now that I really appreciate you. I remember when I first saw you at Sats, I think i could feel your positive bright energy from across the whole building. Both of my parents passed away about ten years ago and ever since I feel like i've become much more sensitive to the energy and spiritual effects from other people, maybe a sixth sense or something. So I feel a natural connection with you even though we don't really know each other almost like our souls have been talking to one another. I thought maybe you were a little freaked out by me (which is pretty common :-)) sending you a random message (which I never do) here a month or so ago so glad to know that I'm not too scary to you. Life is a journey and it sounds like you are going into the next phase and broadening your horizons, very good for you! so only Cliche sounding advice I can offer is "don't forget to stop and smell the roses" because its all about the little things and it goes fast. I'm sure I'll be here when you come back in four years and I'm sure i won't be dead (have no idea why I said that, totally distracted) so I will miss seeing you and I hope that you keep in touch and i look forward to seeing you again.


      Steve


    [*]Neste dag har han funnet bloggen min og dette var det som sto på facebooken min:

    3. juli

    • 72.5 kilos on the bench???? that's crazy!! I am doing 90 kilos on the bench so I better step it up. when you get back to Bergen you will have to train me and I'm pretty certain I'll have all kinds of pain that needs naprapathy correction

      blank.gif. Ok so at the risk of being an unwanted messenger and the awkward American stranger I think you should know something. In my life, I have had the opportunity to meet thousands of people through business and social relations. So with that you get the feel for people. A very very small percent of those people, when they walk into a room, the energy level rises and they bring an incredible sense of joy and well-being to the people around them. You have that energy and spirit. For me, I savior the little things in life. One of those WAS the chance that you would be training someone or working out and for a brief moment I could take in your incredible energy, see your bright smile, and hope to hear your incredible laugh that belongs to only you. So going to Sats yesterday I swear it seemed almost gloomy, kind of weird. But for sure, for me, knowing that you were NOT going to be there was a little sad. It is what it is so i thought I would share that with you. You are very special Malene.
      Steve


Mer creapy enn dette blir det faktisk ikke!

(har sendt enda flere meldinger til meg selv om eg aldri har svart han og har blokkert han fra alt som heter Facebook og blogg..) Noen andre som har opplevd liknende? hva gjorde dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, det er faktisk galskap! Drøyt... Det er en på senteret her som også alltid kommer med komplimenter om teknikk, vekter, synlige muskler, smil osvosvosv. i det vide og brede, men han har vært litt mindre ivrig i det siste etter at jeg pent foreslo at han skulle ta av 20 kg på hver side på knebøy og heller ta knebøy i stedet for knesvikt (var ikke kvartbøy en gang!), tror han syntes det var litt pinlig ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en svær dude der jeg trener som høres ut som ei and i paringslek når han løfter tungt, og det er ikke sånn lav subtil stønning som kommer når man virkelig tar i slik at øya nesten popper ut av skallen, men mer sånn "kwak"-så-høy-du-kan-slik-at-alle-vet-at-du-er-stor-og-sterk greie. Litt som en hissig Donald Duck. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid moro å trene i primetime, da ser man gjerne mye rart. Jeg så for første gang i mitt liv en fyr som kvart-strakmarket for eksempel igår. Å si at han kvart-strakmarket er også veldig generøst, for å si det sånn.

Da jeg satt og tøyde ut var det også en fyr som satte seg på romaskinen ved siden av meg etter å ha spurt ALLE de 10-15 folkene i rommet om romaskinen var ledig, uansett hvor usannsynlig langt unna de måtte befinne seg eller om de var midt i ett sett med situps, planke, tøying eller hva det skulle være. Det satt heller ingen der, så jeg var først litt fascinert over hvor høflig og forsiktig det var mulig å være.

Nå var jeg så heldig å sitte nærmest denne personen, som virket litt over snittet kontaktsøkende. Og i stedet for å begynne å ro med en gang, så virket det som han var fullt i gang med en samtale, med noen... aner ikke hvem... kanskje det var meg men han virket så kontaktsøkende på en merkelig måte at jeg fikk en sterk trang til å unngå kontakt med blikket og prøve å se ut som jeg var VELDIG fokusert på tøyebevegelsene, hadde rett og slett ikke tid til å prate. "Jeg trener øvelser for rygg, biceps, triceps og sånne basic ting lissom", kom det ut av han, mens han snakket med ingen eller alle, og han bare fortsatte å prate ivei uten at jeg helt fikk med meg hva alt gikk ut på. Til slutt begynte han å ro med en av de merkeligste teknikkene jeg har sett på en god stund, det virket som det var en total mangel på synkroniseringsevne i den kroppen, både fysisk og intellektuelt. Det var egentlig veldig ålreit å være ferdig med tøyingen akkurat da, hvor jeg kunne hive meg inn i garderoben hvor to "bro's" sto og diskuterte høylytt hva de skulle kjøpe av "kosttilskudd" for neste sommers deff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er litt creepy når noen står å klemmer kviser eller piller nese mellom setta uten en tanke om at de da tar på apparater, manualer uten håndvask, eller å tørke av apparatet etterpå.

Har en gang sett en dame skifte bind i garderoben, vet ikke om det var truseinnlegg eller mensebind, men allikevel, det gjør man da på do.. Og man står ikke ved vasken, setter det ene beinet oppå for å føne den overgrodde busken sin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...