Gå til innhold

Creepy på trening


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

en fyr kom opp til meg idag å sa "hva ville du ha sagt hvis du kom inn og jeg hadde smørt meg inn i bremykt å sklidd bortover gulvet"

Du skulle svart: "Jeg vil anbefale deg å bruke olivenolje, eller kanskje enda bedre rapsolje! Rapsolje har en høyere viskositet ved romtemperatur og sikrer deg bedre glid."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Creepy? Det må være han som er på studioet hver eneste dag. Han har trøkka i seg mye rare greier. For han ble fort tynn i håret og fikk masse kviser. Det fiksa han med å ta alt håret på hue. Utenom det så går han rundt og sjekker hvor mye kg det står på vektene dine. Gjerne med hendene i lomma og albuene bretta ut. Det morsome er at han er utrolig svak i forhold til størrelsen. Han står å skriker med 15kg manualer på bicepscurl. De få gangene han faktisk trener. Noen ganger så bare sitter han på benken med vekta å hånda og skravler med kompisen sin som sitter på stativet til vektene. Og du kan banne på at de heller ser stygt på deg enn å flytte seg hvis du skal ha noen manualer. Noen ganger frister det å "miste" manualen gitt.. Skulle vært regler mot sånne folk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svømmer hver mandag. Sist gang ble jeg ned stirra av en fyr som var i treningsstudioet der (Tøyenbadet, Actic gym), det var så irriterende at jeg ikke gadd å fullføre treninga. Og da jeg var på vei til garderoben, kommer han springene etter meg; Hei, jeg heter shablablablabla, og bor bortpå hittiheita, jeg føler meg littegranne alene og kunne trenge en venn?!...... Plutselig var kampfisken min blitt en bolefaen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en litt spesiell episode her om dagen. Jeg står ved knebøyracket, gjør meg ferdig med knebøyene mine og skal til å starte på markløft da det kommer det en fyr og tar av stanga på racket ved siden av. Legger fra seg stanga rett bak meg, og begynner å bygge på med vekter... Så setter han igang med markløft, rett bak meg!!?! Ikke foran racket der stanga hans hører hjemme.. neida..hmm, litt merkelig synes jeg. Sikkert for å kunne se seg selv i speilet, men det får han jo uansett ikke gjort da jeg er foran? Merkelig hele greia..!

Han vil jo ikke du skal vite at du stirrer på rompa di, så han stiller seg bak deg, hvor du ikke kan se han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han ene personlige treneren på senteret vårt. Har aldri gått til personlig trener selv, for jeg har ikke råd, men jeg har sett ham på jobb...han er veldig...."hands on" sammenlikna med de andre, for å si det sånn. Dessuten står han gjerne plutselig bak deg, slik som da jeg stod bøyd over bagen min og han kom bakom og sa "LEITE DU ÆTTER KORTE DITT?" med en sånn mørk hes mannestemme. Jeg bare....eh, ja...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ene personlige treneren på senteret vårt. Har aldri gått til personlig trener selv, for jeg har ikke råd, men jeg har sett ham på jobb...han er veldig...."hands on" sammenlikna med de andre, for å si det sånn. Dessuten står han gjerne plutselig bak deg, slik som da jeg stod bøyd over bagen min og han kom bakom og sa "LEITE DU ÆTTER KORTE DITT?" med en sånn mørk hes mannestemme. Jeg bare....eh, ja...?

kor i tr.heim bli herre?:D xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt fokuset på stønning...... Jeg merker at folk snur seg når folk stønner litt sånn forsiktig i tung mark. Må jo være lov å lage litt lyd når man tar i!

Jeg er av den oppfatning, av at de fleste som trener tungt nok, ikke klarer å la være å stønne litt når de trener. Det gjelder i alle fall meg. Det er jo ikke sånn at jeg skriker og bærer meg, men det er jo tungt! Så får folk heller glane da, mens de sitter passivt i beinpress-apparatet og dytter litt på 40 kg uten å foretrekke en mine, mens ansiktet deres ikke avslører tegn til rødhet eller svette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er en mann som trener på senteret jeg trener på og hver gang; jeg mener hveeeer gang vi trener til samme tid, så må han kommenter/gjøre noe plagsomt. En gang satt jeg og gjorde "sittende kabelroing" (vet ikke om den heter det, men poenget er iallefall at jeg satt på gulvet) og da dro han en benk bort til meg og tok en pause, han satt sikkert 10cm unna og sprika med bena som bare det! (y)

han pleier også å kommentere folks trening, feedback er bra om det er konstruktivt, men han henger igjen i 50-tallet når det kommer til utførelse:shifty:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sikkert litt creepy selv, siden jeg ofte tar "trikset" "lær teknikk ved å se hvordan fremmede gjør det". Da blir det jo en del stirring/glaning. Ofte fører dessverre denne metoden til en del unoter, som jeg må avlære meg siden.

Det gjør jeg noen ganger også. Sitter mellom settene og stirrer og "henger". Plutselig går det opp for meg hva jeg driver med, men da har jeg alt sittet noen minutter og stirra :X3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...