Gå til innhold

Thomas Stene

Medlemmer
  • Innholdsteller

    56
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Thomas Stene

  • Rang
    Medlem
  • Bursdag 01. mars 1983
  1. http://www.informationisbeautiful.net/visualizations/snake-oil-supplements/ De oppdaterer visstnok denne fortløpende, etter hvert som nye forskningsresultater blir tilgjengelige
  2. At du er støl betyr ikke nødvendigvis at du ikke er restituert.. Personlig er jeg fornøyd med 48 timers restitusjonstid etter tunge løft før jeg tar meg en løpetur, men de sier at det kan ta opp mot 72 timer hos enkelte. Jeg er ingen ekspert, men jeg vil nå i allefall tro at du trygt kan ta deg en tur i morgen. Eventuelt i dag, men da ville jeg kanskje ha vurdert intervalltrening istedenfor. God tur
  3. Hehe, hvis det er den jeg tror du tenker på, så ser den ikke helt klok ut den heller. Siden jeg trener kettlebells selv, så vet jeg at det ikke er tilfelle, men første gang jeg skulle prøve den trodde jeg det skulle gå på ballene løs, så jeg var livredd for å knuse nøttene. Jeg regner med at du mener at det er ekkelt å se på at folk vasker seg i rompa? For hvis det er folk rundt omkring som synes det er ekkelt å vaske seg derbak, og dermed lar være, så forklarer det luktene som har blitt nevnt tidligere i tråden.
  4. Jeg har problemer med å se for meg at det skal være direkte helsefarlig. Nå brukte han som fortalte meg dette, ordet "giftig". Mulig jeg har lagt litt mer i det enn nødvendig, men når jeg hører at noe er giftig, så tenker jeg at det i alle fall kan ha langsiktig skadelig effekt. Jeg blir riktignok litt oppblåst av den, men jeg får vel ta det som et overdrevent utsagn, for jeg kommer neppe til å slutte å drikke noe jeg liker så godt pga et rykte
  5. Hei. Jeg fikk høre for noen dager siden at det er skadelig å la grønn te trekke for lenge. Eventuelt å ha flere poser i koppen (jeg syns 2 er best i en 3cl-kopp, selv om det holder med 1 pose), eller å ha posen i til man har drukket opp. Jeg klarer derimot ikke å finne bevis på denne påstanden, så hvis noen kan dokumentere dette så setter jeg pris på det, sånn at jeg kan vurdere å roe ned inntaket. Jeg har funnet litt om grønn te ekstrakt, men for å komme på det nivået må jeg jo drikke enormt mange kopper.
  6. Det ser ut som hun skyter ryggen oppe fra benken. (3:08) Det ser ikke veldig bra ut for ryggen hennes, ut i fra det lille jeg har lært, eller? Jeg trener ikke benkpress til vanlig, så det er ikke noe jeg trenger å tenke så mye på. Jeg har derimot trent en del skråbenk med manualer. Da liker jeg å flytte bena opp på benken, slik at jeg presser ryggen ned og dermed unngår å presse den opp slik hun gjør, som igjen hindrer at jeg får vondt i den. Det resulterer i at jeg må løfte et par kilo mindre per hånd, siden jeg må jobbe med balansen hele tiden, men det tror jeg at jeg vinner på i lengden
  7. Hahaha! Det blir som "slankeskoene" jeg så en gang. Man måtte bare jogge tre kilometer hver dag for å aktivere de. :rofl: Jeg er ikke 100% sikker, men jeg tror ikke det var de samme som man reklamerer for nå, med buet såle.
  8. Jeg kan vel tilføye at når GPS-trackern står på, så er maks batterilevetid på klokka 8 timer. Det i seg selv er ikke et problem siden det er oppladbare batteri i klokka, med minder du glemmer å skru den av, eller trenger ei klokke der du slipper å tenke på batteriet. Hvis du ikke bruker GPS-en, så varer jo batteriet mye lengre da. Husker ikke hvor lenge, men i alle fall noen dager.
  9. Ingen svar ser jeg, vel, jeg har ingen erfaringer med akkurat den modellen, eller noe særlig med bruk av pulsfunksjonen på klokker. Men Garmin er jo et kvalitetsmerke, så med mindre den er skadet/defekt på noe vis, samt at prisen er ok for ei brukt klokke, så skal det være et godt kjøp. Jeg har derimot faring med bruk av denne: Garmin | Forerunner 610 GPS-tracker og gode muligheter for å plotte inn div løpeprogram inkl. virtuell partner som forteller deg hvordan du ligger an i løypa. Sett den til å holde f.eks 12 km/t hvis det er målet, og følg med hvor du ligger i forhold til den und
  10. Hehe, nei, tightsen holder jo ting på plass.
  11. Siden jeg ikke liker å bruke undertøy under tightsen, holder jeg meg til å bruke den når jeg er ute å løper.
×
×
  • Opprett ny...