Gå til innhold

Skryt litt! Hvilket LØP er du mest stolt av?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Annonse

Birkebeinertrippelen i 2009, hvor jeg tok merket i alle løpene (ski, sykkel og løp):) Sinnsykt stolt av meg sjøl fordi de 2,5 årene før dette sleit jeg med spf-hælvette, men birken ble altså en skikkelig motivasjonsboost til å komme meg ut av gropa og starte å leve - og det funka:D

Ski: 4 t, 18 min

Sykkel: 5 t, 20 min (det året det var så sjukt mye gjørme :p)

Løp: 1 t, 49 min

Løp i dag 10 km på 57:20, er småtteri sammenliknet med mye annet knallbra her inne, men ny rekord for meg! Har blitt mindre og mindre glad i langkjøringer, er veldig flink til å presse meg selv hvis jeg vet det ikke er lenge igjen, så foretrekker nå intervalltrening :p (Når det er sagt er det ingen følelse som kan sammenliknes med den jeg får etter en langkjøring som har gått bra, så jeg liker det egentlig innerst inne).

• 2 uker senere...

Smalt til med 44:09 på en 10 km, ganske happy.

Hadde en gjennomsnittpuls på 189 (makspulsen min er 202) og makspuls på 193. Helt sinnsyke tall for mitt vedkommende, aldri vært i nærheten av å presse meg såpass hardt over så lang tid. Løp første 3 km på 12:15, og første 5 på rundt 21 minutter. Dabbet av etterhvert altså, men allikevel fornøyd :D Det gjorde vondt.

Annonse

I dag løp jeg 8,1 km på 43:56. Gjennomsnittsfart 11 km/t. Tidligere døde jeg omtrent av 30 sek med den farten. I tillegg har jeg ikke fiksa så bra å løpe lenge i ett strekk (>30 min). JEG ER SÅ STOLT!

Har aldri løpt noe særlig, alltid bare syklet. Var på Gran Canaria i juleferien i fjor og leide skikkelig knall racersykkel og bestemte at en tur rundt hele øya var på sin plass.

Dagen i forveien varmet vi opp med en tur opp på toppen (1946moh) og klarte hele runden rundt øya (200 km) den neste dagen. Ren sykkeltid var vel litt over 8 timer.

Gleder meg til å delta i et skikkelig ritt en gang!

Kan forøvrig anbefale sykkeltur rundt GC på det sterkeste!

syklet 30 mil i fjor på 14 timer. Det er jeg veldig stolt av. Ellers fullførte jeg birkebeinerrennet på 5.20, med krampe i begge lårene og leggene siste 25 km. Det var en prøvelse i viljestyrke som jeg trodde jeg aldri ville ha lyst å oppleve igjen. Men... man glemmer fort og jeg gleder meg stort til å oppnå bedre resultat til vinteren igjen.

Jeg deltok i min første Triathlon på lørdag. 750m svømming, 22km sykling og 5km løping. Kom i mål på tiden 1.49.20 og er kjempe fornøyd. Målet var under 2 timer da jeg brakk albuen for 8 uker siden. Er veldig stolt av meg selv.

Jeg ble "lurt" med på Trondheimsløpet for en måneds tid siden. Da hadde jeg hatt 2 joggeturer i forkant (hadde ikke løpt siden i fjor sommer..). Meldte meg på 13 km, men endte med å "jukse" og hoppet over til 8km-løypa da løypa heldigvis delte seg i to etter hvert (jeg sa selvfølgelig fra da jeg kom i mål). Trodde jeg skulle dø etter 1 km faktisk. Klarte det på 1 time. Men det ga jo mersmak da, så jeg har løpt 4 ganger pr uke siden og nå på torsdag fullførte jeg min første MIL på null stress! Utrolig hvor fort formen kommer seg! Målet er halvmaraton (Trondheimshelg) i september. Noen som skal?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...