Gå til innhold

Skryt litt! Hvilket LØP er du mest stolt av?


Keegil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg husker jeg var så stolt av at jeg klarte å løpe en mil i strekk, uten pause eller gåing,i en jevn fart. Tror aldri jeg har vært så glad noen gang :-D Da hadde jeg vel ikke løpt noe særlig fra før. Men så skada jeg meg og fikk ikke trent, så mista jeg gnisten for løping and then I was fucked.. men nå er jeg klar for å trene igjen etter operasjon og har større gnist, så nå blir det løping til den store gullmedaljen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker jeg var så stolt av at jeg klarte å løpe en mil i strekk, uten pause eller gåing,i en jevn fart. Tror aldri jeg har vært så glad noen gang :-D Da hadde jeg vel ikke løpt noe særlig fra før. Men så skada jeg meg og fikk ikke trent, så mista jeg gnisten for løping and then I was fucked.. men nå er jeg klar for å trene igjen etter operasjon og har større gnist, så nå blir det løping til den store gullmedaljen!

Første gang jeg også løp en mil, var veldig stort. Hadde lenge stagnert og måtte alltid ha mine faste pauser i løperuta, men plutselig en dag løp jeg en mil kjempe lett. Det var utrolig artig.

---

Ellers mener jeg å huske jeg var rimelig stolt første gangen jeg løp 21 km i strekk uten gåpauser på to timer. Var sulten i flere dager etterpå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første gang jeg også løp en mil, var veldig stort. Hadde lenge stagnert og måtte alltid ha mine faste pauser i løperuta, men plutselig en dag løp jeg en mil kjempe lett. Det var utrolig artig.

---

Ellers mener jeg å huske jeg var rimelig stolt første gangen jeg løp 21 km i strekk uten gåpauser på to timer. Var sulten i flere dager etterpå :D

Utrolig deilig følelse når man greier sånt! Også når man klarer å pushe seg selv. Love it :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel kanskje mest fornøyd med etappen min på Holmenkollstaffen.

1790 meter på 07:05. I hvert fall med tanke på at jeg bare løp en gang i uka for å forberede meg (dette var bedriftsklassen).

Beskrivelse av etappen fra Holmenkollstafettens sider: Etappen blir også kalt "klatre-etappen". Den starter med 350 m flatt/nedover, derpå 400 m slak stigning, 300 m flatt , 250 m stigning, 50 m nedover, 150 m sterk stigning, 50 m stigning, 150 m sterk stigning og avsluttes med 90 flatt terreng.

Ellers er jeg greit fornøyd med 1390m i ujevnt terreng på 04:08 i samme periode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

i 2008, med en vekt på 95kg og bare hatt løpe trening i ca 8mnd, fullførte jeg en halvmaraton på 2.43. Hatet løping før jeg begynte.

Etter det har det stort sett bare blitt Nordic Walking løp pga hofte og knær, men har fått 5km ned under 40min. Går man for fort blir man diskvalifisert for da er det tegn på løping.

Trener nå til sprint triathlon i juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løping er jo virkelig ikke min sterkeste side, så derfor er det jo ikke så voldsomt imponerende løp jeg hat hatt!

Men jeg blir alltid like stolt når jeg klarer å fullføre intervall med (først 10 min oppvarming i 9 km/t) 4 min i 12.5 km/t og 2 min i 9 km/t - 4 ganger.

Noe annet jeg er stolt av, er 60 m, den løp jeg på 8,0 sek. Så selv om jeg ikke har supergod kondisjon, har jeg hurtighet!:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Veldig fornøyd var jeg da jeg startet med løping i 2010. Gikk fra å aldri ha løpt før (kun styrke fram til da) til å løpe 10km på 39min og 3000m på 10:4X på 5-6 mnder med strukturert trening.

Men beste jeg gjorde var vel å slå et par skiløpere på relativt høyt nivå med 20 meter på 200m sprint. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...