Gå til innhold

Dagens usikre!


T-man

Anbefalte innlegg

Hvis man vet at man står i fare for å utvikle ugjengjeldte følelser kan det tenkes at det er best å la være hvis ikke man har en strategi for å håndtere slike følelser. Har man det, eller det ikke vil bli noe problem, er det bare å kjøre på mener jeg. :)

Finnes alltid strategi :D

bsaints-cl3-swtrs.jpg?w=664&h=283

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det verdt det å ha en ekstra god venn man kan kose og hygge seg med enn så lenge, men samtidig vite at man kan ende opp såret fordi vedkommende for øyeblikket ikke er ute etter noe mer? Man har det liksom veldig kjekt sammen, men så er det noe med å føle at man er verdt mer enn bare kos og klem osv #firstworldproblems

Vrient, fordi det:

A, kan utvikle seg til å bli noe mer som kan bli bra for begge.

B, det kan utvikle seg til å bli noe mer bare for deg, og det er ikke noe godt.

Innledet et forhold av den typen i fjor sommer, med ei jeg 10 år tidligere hadde et langvarig forhold til, men har hold det på et vennskapelig plan siden da. Vi har super kjemi, og har det utrolig fint sammen. Men etter en stund ville jeg ha mer, og det ville ikke hun, så jeg måtte kutte fordi det ble for tungt. Jeg fikk en skikkelig tung knekk etter det. Kan ikke si jeg angrer, da det var veldig fint på et plan, og fordi vi fortsatt har en fin tone. Men knekken var utrolig hard for meg, selv om det var jeg som bestemte meg for å kutte.

Just my 5 cent, and then some.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er step 2 å gå tilbake og si at du er surrete og klarte å miste lappen ;) Da gir du et varig inntrykk uansett hvordan det går! Hehe. Ingenting å tape på det :) og lagre det på mobilen i stedet :D

Da har du to valg;

1: si "jaja, da var det ikke ment å vare uansett", og droppe alle tanker på både kaffedeit og barnebarn med den frøkna.

2: si "hell no, herre e itj godt nok!", og gå tilbake til butikken, spørre butikksjefen når søtnosen jobber neste gang, og møte opp en gang til, forklare hva som skjedde (eller ta en hvit løgn og si at mobilen streiket elns) avtale ny runde med kaffek9z og k0z, og skrive nytt awesome innlegg på fitnessbloggen om det.

Ka det bli te?

Dette. Tusen ganger dette.

Jeg er egentlig enig, men hadde en koselig "date" med en annen søt jente i dag, så det er kanskje ikke så viktig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hard one:/ hva slags jobb er det snakk om, og for hvor lang tid?

Hvis du ikke helt har funnet studiet for deg, så er det ingenting i veien med å ta et års pause og prøve ut litt andre ting, Universitetet kommer til å stå der med åpne armer enten man starter som 20åring eller 28åring.

Shit, hva skjer over den alderen? Lukker de armene for oss? :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det verdt det å ha en ekstra god venn man kan kose og hygge seg med enn så lenge, men samtidig vite at man kan ende opp såret fordi vedkommende for øyeblikket ikke er ute etter noe mer? Man har det liksom veldig kjekt sammen, men så er det noe med å føle at man er verdt mer enn bare kos og klem osv #firstworldproblems

Det kommer vel an på hva du er ute etter generelt datingmessig for tiden, tenker jeg. Har du egentlig lyst på kjæreste er det fort at du ikke får tid til å date andre spennende personer fordi du har det fint med pulevennen din. Er ikke galt å ha en relasjon som kun går ut på sex, men ved at du postet spørsmålet her så virker det som om det fort kan bli mer følelser i bildet fra din side.. og er det en risiko verdt å ta bare for å få pult? Du som er så flott jente må ikke kaste bort tiden din på folk som ikke setter så stor pris på deg som de bør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det du får for de 400 ekstra kronene er basically sånn fancy fargeskifting og sammenleggbar mikrofon. Ellers er det der det samme headsettet.

For øvrig seriøst utstyr det der. Hva gamer du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du får for de 400 ekstra kronene er basically sånn fancy fargeskifting og sammenleggbar mikrofon. Ellers er det der det samme headsettet.

For øvrig seriøst utstyr det der. Hva gamer du?

Okei! For det var det jeg ikke klarte å skjønne, hvorfor det ene var veldig mye bedre enn det andre, og verdt 400 kr mer. Ganske fersk (enda!) WoW gamer :joyful:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei! For det var det jeg ikke klarte å skjønne, hvorfor det ene var veldig mye bedre enn det andre, og verdt 400 kr mer. Ganske fersk (enda!) WoW gamer :joyful:

Kult! Jeg lurte med meg kona inn i WoW for en del år tilbake og det fenget henne, så siden det har vi spilt en god del sammen periodevis. Gaming er absolutt noe par kan drive med sammen så hvis ikke din andre halvdel er med kan jeg anbefale å prøve å få ham med. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult! Jeg lurte med meg kona inn i WoW for en del år tilbake og det fenget henne, så siden det har vi spilt en god del sammen periodevis. Gaming er absolutt noe par kan drive med sammen så hvis ikke din andre halvdel er med kan jeg anbefale å prøve å få ham med. :)

Det var han som fikk meg med ;) Han har spilt i de 9 årene vi har vært sammen, og jeg har egentlig ment at det er teit og ikke kan være sosialt, så jeg tok ganske så helomvending ja! Det er veldig moro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...